  • 11. Data: 2012-02-14 11:24:23
    Temat: Re: Przesiadka symbian android
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    BoxFish <c...@g...pl> wrote:

    > Kolejny nerwowy ? co to ma wspólnego z tematem ?

    To może jeszcze podkreślcie, że macie pocztę, esemesy, przeglądarkę...
    a nawet i telefonować się da!

  • 12. Data: 2012-02-14 11:38:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 12:22, Skrypëk pisze:

    > Tylko pewnie jakiegoś darmowego IMAP jak wieśniak :>

    przynajmniej ci 'wiesniacy' zna troche swiata i lepszych narzedzi niz
    kobylasty outlook :)
    Ty sprzedajesz produkty M$ czy sie tylko tak wydurniasz?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2012-02-14 12:03:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > To może jeszcze podkreślcie, że macie pocztę, esemesy, przeglądarkę...
    > a nawet i telefonować się da!

    I aparat ... nie zapominaj o tym ...

  • 14. Data: 2012-02-14 12:10:41
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-14 12:24, Skrypëk pisze:

    > To może jeszcze podkreślcie, że macie pocztę, esemesy, przeglądarkę...
    > a nawet i telefonować się da!

    Nie ale podkreślę że czytanie ze zrozumieniem się w życiu przydaje.
    Skoro ktoś pyta to mu można odpowiedzieć. ty jak widać wszystko wiesz
    ale nie odpowiedziałeś pytającemu tylko leczysz frustracje dogadywaniem.

    EOT

  • 15. Data: 2012-02-14 12:10:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > przynajmniej ci 'wiesniacy' zna troche swiata i lepszych narzedzi niz
    > kobylasty outlook :)

    Jakie? Kobylasty Lotus Notes?

  • 16. Data: 2012-02-14 12:11:51
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    > Tylko pewnie jakiegoś darmowego IMAP jak wieśniak :>

    aaa czyli jednak troll

  • 17. Data: 2012-02-14 20:39:46
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.02.2012 17:17, Tomek pisze:

    > To co ważne to że Android nie jest jedynym systemem, który to umie.
    > Przecież w symbianie jest dokładnie tak samo.

    Od kiedy? Bo to była największa bolączka telefonów z Symbianem, których
    wcześniej używałem (zanim przesiadłem się na Androida): Nokia E61i, E65,
    E71, E72. E61i i E65 nie pamiętam, jak to nie działało. W E71 trzeba
    było zainstalować jakiś płatny program do definiowania grup połączeń
    (Psiloc Connect). W E72 pojawiła się "namiastka" w postaci definiowanych
    grup połączeń, ale cóż z tego, skoro telefon nie przełączał się
    automatycznie z 3G na WiFi w trakcie trwającego połączenia. Co więcej, w
    aplikacji e-mail można było wybrać jako połączenie grupę, ale tylko pod
    warunkiem, że korzystało się z nonsensownego Nokia Mail albo
    synchronizacji Exchange. Przy użyciu "wieśniackiego IMAP" (ROTFL swoją
    drogą) do wyboru był jeden konkretny punkt dostępu, więc albo połączenie
    3G, albo konkretne WiFi, albo za każdym razem ręczny wybór połączenia...

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2012-02-14 20:41:27
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.02.2012 21:33, to pisze:

    > Fascynujący feature, miałem to w Symbianie ponad 5 lat temu. ;)

    Patrz pan. A ja jakoś nie miałem. Jakiś inny Symbian?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2012-02-15 08:56:35
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-14 21:41, MarekM pisze:

    > Patrz pan. A ja jakoś nie miałem. Jakiś inny Symbian?

    Ustawiam to poprzez priorytet. W 5800. Jakiś inny symbian czy
    nadzwyczajne umiejętności ?

  • 20. Data: 2012-02-15 11:30:43
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2012-02-15 09:56, tl pisze:

    > Ustawiam to poprzez priorytet. W 5800. Jakiś inny symbian czy
    > nadzwyczajne umiejętności ?

    Ekhm, to 5800 powstała 5 lat temu?

    Swoje problemy opisałem już w poście z godz. 21:39, powtórzę tutaj. W
    Nokii E72 działało to po prostu źle. Owszem, telefon potrafił wybrać
    najlepsze połączenie przy jego inicjacji - wedle priorytetów. Cóż z
    tego, skoro w trakcie połączenia nie przełączał się automatycznie z 3G
    na WiFi, kiedy WiFi stawało się dostępne - konieczne było ręczne
    rozłączenie. Było to uciążliwe zwłaszcza w przypadku korzystania z
    klienta VoIP, który po prostu non-stop trzymał połączenie 3G mimo iż
    sieć WiFi była dostępna. Dodatkowo nie było możliwe skonfigurowanie
    grupy połączeń w programie pocztowym w trybie IMAP/POP3: można było
    wybrać jedynie konkretny punkt dostępu (czyli albo konkretną sieć WiFi,
    albo konkretny APN). Dało się wybrać w przypadku synchronizacji typu
    Exchange, ale z drugiej strony Mail for Exchange w wersji z E72 nie
    potrafił współpracować z Gmail (mimo iż poprzednia wersja tej aplikacji
    na telefonie E71 śmigała w ten sposób aż miło).

    Pozdrawiam,
    Marek