  • 21. Data: 2012-07-28 21:46:18
    Temat: Re: Przeróbka zakręcarki na "stacjonarną"
    Od: Padre <P...@n...net>

    > To żeś dowalił, ja używam imax B6
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ima
    x+b6
    > połowa tamtej ceny

    Czy to oznacza że za 200zł to już się opłaca kupić taka ładowarkę żeby
    nią ładować 3 rozbiórkowe akumulatory w starej wiertarce?

  • 22. Data: 2012-07-28 22:17:12
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    x+b6

    > Czy to oznacza że za 200zł to już się opłaca kupić taka ładowarkę żeby nią
    > ładować 3 rozbiórkowe akumulatory w starej wiertarce?

    Chyba nie, w Obi kupiłem wkrętarkę 18V Li-Jon Jakiejś firmy LUX- cośtam, za
    199 zł.

  • 23. Data: 2012-07-28 22:39:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    henry1 wrote:
    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Chyba nie, w Obi kupiłem wkrętarkę 18V Li-Jon Jakiejś firmy LUX-
    > cośtam, za 199 zł.

    Może dojdzie do tego że robota będzie paliła Ci się w rękach ;-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 24. Data: 2012-07-28 22:51:39
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może dojdzie do tego że robota będzie paliła Ci się w rękach ;-)
    >
    > --
    > Włodek
    >
    > http://dino.inosak.org

    Chyba nie, jestem bezrobotny. :-)

  • 25. Data: 2012-07-29 00:44:25
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Padre napisał:

    x+b6

    > Czy to oznacza że za 200zł to już się opłaca kupić taka ładowarkę żeby
    > nią ładować 3 rozbiórkowe akumulatory w starej wiertarce?

    Jeśli to ma być tylko do wkrętarki to nie, elektronik znajdzie dla niej
    1000 zastosowań. Ponadto nie nam oceniać czy komuś coś się opłaca.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html