-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Franc " <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
Date: Sat, 22 Oct 2011 17:51:07 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <j7uvqb$ljo$1@inews.gazeta.pl>
References: <j7s609$872$1@inews.gazeta.pl> <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
<j7ug6n$79o$1@inews.gazeta.pl> <j7upkb$492$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1319305867 22136 172.20.26.239 (22 Oct 2011 17:51:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 17:51:07 +0000 (UTC)
X-User: czolk
X-Forwarded-For: 46.113.248.172
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408378
[ ukryj nagłówki ]Dla pewności można zrobić 3 zestawy akumulatorów:
1: napędowe czyli główny pakiet.
2: systemowy, czyli podtrzymanie funkcji życiowych takich jak oświetlenie,
wycieraczki, napęd pompy podciśnienia do wspomagania hamulców (o podciśnieniu
do wspomagania hamulców trzeba też pamiętać), silnik wspomagania kierownicy,
chłodzenie układów elektronicznych sterowania silnikiem głównym.
3: dodatkowe funkcje takie jak ogrzewanie (jaki problem zamontować webasto na
gaz, dmuchające gorącym powietrzem, pochodzące z przyczepy campingowej?),
radio i ewentualnie klima.
Dzięki takim trzem niezależnym układom zasilania poszczególnych funkcji nie
ryzykujemy, że nam "dodatki" ograniczą zasięg.
Co do samego zasięgu: co do k..wy nędzy wszyscy się upierają jeździć
elektryczką na wycieczki i przyrównujecie do spalinowych samochodów? To w
założeniu nie służy jeżdżeniu na wycieczki, to jest _drugi_ samochód w domu,
służący wyłącznie dojazdom do pracy. 100km zasięgu wystarcza całkowicie. Jak
trzeba jechać na wczasy, to się odpala duży, spalinowy samochód rodzinny i
można się wtedy chwalić 1000km na jednym tankowaniu.
Martwicie się, że to rozwija max 80km/h? Sprawdzicie sobie średnią prędkość
jazdy po mieście na komputerkach samochodowych. Jak wyjdzie wam więcej niż
30km/h średniej to mieszkacie w miejscowości o małym natężeniu ruchu. U mnie
rzadko kiedy wskazuje więcej jak 29.5~30km/h (mieszkam pod Piasecznem /wAw i
dojeżdżam na drugą stronę Wisły), już rowerem mam większą średnią. Samochód
_do_miasta_ szybszy niż 80km/h nie jest potrzebny, i tak jest to największa
dopuszczalna prędkość w mieście.
Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"
--
Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
Szary Modus z D4F
Zielona Xantia 2, kombi, 2.0HDi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.11 01:40 =Marcos=
- 23.10.11 10:14 Marcin N
- 23.10.11 14:35 janusz_kk1
- 23.10.11 14:36 janusz_kk1
- 23.10.11 18:36 z
- 23.10.11 22:00 N1
- 24.10.11 10:51 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=