eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka samochodu na elektrycznyRe: Przeróbka samochodu na elektryczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Franc " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
    Date: Sat, 22 Oct 2011 17:51:07 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <j7uvqb$ljo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j7s609$872$1@inews.gazeta.pl> <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
    <j7ug6n$79o$1@inews.gazeta.pl> <j7upkb$492$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319305867 22136 172.20.26.239 (22 Oct 2011 17:51:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 17:51:07 +0000 (UTC)
    X-User: czolk
    X-Forwarded-For: 46.113.248.172
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408378
    [ ukryj nagłówki ]

    Dla pewności można zrobić 3 zestawy akumulatorów:
    1: napędowe czyli główny pakiet.
    2: systemowy, czyli podtrzymanie funkcji życiowych takich jak oświetlenie,
    wycieraczki, napęd pompy podciśnienia do wspomagania hamulców (o podciśnieniu
    do wspomagania hamulców trzeba też pamiętać), silnik wspomagania kierownicy,
    chłodzenie układów elektronicznych sterowania silnikiem głównym.
    3: dodatkowe funkcje takie jak ogrzewanie (jaki problem zamontować webasto na
    gaz, dmuchające gorącym powietrzem, pochodzące z przyczepy campingowej?),
    radio i ewentualnie klima.
    Dzięki takim trzem niezależnym układom zasilania poszczególnych funkcji nie
    ryzykujemy, że nam "dodatki" ograniczą zasięg.
    Co do samego zasięgu: co do k..wy nędzy wszyscy się upierają jeździć
    elektryczką na wycieczki i przyrównujecie do spalinowych samochodów? To w
    założeniu nie służy jeżdżeniu na wycieczki, to jest _drugi_ samochód w domu,
    służący wyłącznie dojazdom do pracy. 100km zasięgu wystarcza całkowicie. Jak
    trzeba jechać na wczasy, to się odpala duży, spalinowy samochód rodzinny i
    można się wtedy chwalić 1000km na jednym tankowaniu.
    Martwicie się, że to rozwija max 80km/h? Sprawdzicie sobie średnią prędkość
    jazdy po mieście na komputerkach samochodowych. Jak wyjdzie wam więcej niż
    30km/h średniej to mieszkacie w miejscowości o małym natężeniu ruchu. U mnie
    rzadko kiedy wskazuje więcej jak 29.5~30km/h (mieszkam pod Piasecznem /wAw i
    dojeżdżam na drugą stronę Wisły), już rowerem mam większą średnią. Samochód
    _do_miasta_ szybszy niż 80km/h nie jest potrzebny, i tak jest to największa
    dopuszczalna prędkość w mieście.

    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 - SWB ASS
    Szary Modus z D4F
    Zielona Xantia 2, kombi, 2.0HDi

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: