-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
Date: Sat, 22 Oct 2011 15:24:38 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <j7ug6n$79o$1@inews.gazeta.pl>
References: <j7s609$872$1@inews.gazeta.pl> <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1319289879 7480 85.198.212.230 (22 Oct 2011 13:24:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 13:24:39 +0000 (UTC)
X-User: twitek4
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408350
[ ukryj nagłówki ]> Ja się pokusiłem o wyliczenia, można przeczytać w tym wątku:
> http://u.42.pl/2H0Q
> Co prawda chodziło o minisamochodzik, ale proporcje w odniesieniu do
> normalnych samochodów są podobne.
Pan Dyrektor na targach powiedziała ze owego autka na rowerowych niema,
bo premiera będzie na najbliższych zagramanicznych targach
samochodowych. nie pamiętam szczegółów bo mnie to nie wtedy interesowało.
> W skrócie:
> - akumulatory mają ograniczoną ilość cykli ładowań
> - akumulatory mają ograniczoną żywotność czasową
> - akumulatory ołowiowe są bardzo ciężkie i objętościowe i trzeba
> zrezygnować co najmniej z bagażnika w aucie
> - akumulatory na bazie litu są lżejsze, ale dużo droższe i bardzo
> niebezpieczne w razie wypadku
> - w zależności od wymaganego zasięgu, rocznych przebiegów, szczęścia i
> technologii akumulatorów, zużycie akumulatorów kosztuje 10-40zł/100km;
> przy typowych wymaganiach wychodzi 25-35zł/100km
To jest tak: autko miejskie na prąd, to osobna kategoria. Głupotą jest
albo trolowaniem porównywanie takiego wozidła z osobówkami na benzyne/gaz/on
TAkie maleństwo ma sie zmieścić w korku, stanąć na parkingu, tanio
dowieźć do pracy. koniec. nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie
planował wycieczki do Rzymu! Choć ludzie napewno nie wpadną na to ze
wycieraczki, nawiew i światła skrócą zasieg. Ciekawe jak rozwiążą
problem ogrzewania. może na gaz? Pożyjemy zobaczymy. Akumulatory ciężkie
są, i co z tego. na jednym standardowym alumulatorze przejedziesz ok
10km. mało? na 4sztukach 90% chętnych kierowców dojedzie do pracy zrobi
zakupy i wróci do domu. Reszta bedzie kląć na ceny,
podwyżki,OC,pis,po,elektrownie atomowe... chwaląc sie że ich maszyny
zrobią 1000km na jednym tankowaniu.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.11 18:06 =Marcos=
- 22.10.11 19:51 Franc
- 23.10.11 01:40 =Marcos=
- 23.10.11 10:14 Marcin N
- 23.10.11 14:35 janusz_kk1
- 23.10.11 14:36 janusz_kk1
- 23.10.11 18:36 z
- 23.10.11 22:00 N1
- 24.10.11 10:51 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=