eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka samochodu na elektryczny › Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
    Date: Sat, 22 Oct 2011 15:24:38 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <j7ug6n$79o$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j7s609$872$1@inews.gazeta.pl> <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319289879 7480 85.198.212.230 (22 Oct 2011 13:24:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 13:24:39 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408350
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja się pokusiłem o wyliczenia, można przeczytać w tym wątku:
    > http://u.42.pl/2H0Q
    > Co prawda chodziło o minisamochodzik, ale proporcje w odniesieniu do
    > normalnych samochodów są podobne.
    Pan Dyrektor na targach powiedziała ze owego autka na rowerowych niema,
    bo premiera będzie na najbliższych zagramanicznych targach
    samochodowych. nie pamiętam szczegółów bo mnie to nie wtedy interesowało.
    > W skrócie:
    > - akumulatory mają ograniczoną ilość cykli ładowań
    > - akumulatory mają ograniczoną żywotność czasową
    > - akumulatory ołowiowe są bardzo ciężkie i objętościowe i trzeba
    > zrezygnować co najmniej z bagażnika w aucie
    > - akumulatory na bazie litu są lżejsze, ale dużo droższe i bardzo
    > niebezpieczne w razie wypadku
    > - w zależności od wymaganego zasięgu, rocznych przebiegów, szczęścia i
    > technologii akumulatorów, zużycie akumulatorów kosztuje 10-40zł/100km;
    > przy typowych wymaganiach wychodzi 25-35zł/100km
    To jest tak: autko miejskie na prąd, to osobna kategoria. Głupotą jest
    albo trolowaniem porównywanie takiego wozidła z osobówkami na benzyne/gaz/on
    TAkie maleństwo ma sie zmieścić w korku, stanąć na parkingu, tanio
    dowieźć do pracy. koniec. nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie
    planował wycieczki do Rzymu! Choć ludzie napewno nie wpadną na to ze
    wycieraczki, nawiew i światła skrócą zasieg. Ciekawe jak rozwiążą
    problem ogrzewania. może na gaz? Pożyjemy zobaczymy. Akumulatory ciężkie
    są, i co z tego. na jednym standardowym alumulatorze przejedziesz ok
    10km. mało? na 4sztukach 90% chętnych kierowców dojedzie do pracy zrobi
    zakupy i wróci do domu. Reszta bedzie kląć na ceny,
    podwyżki,OC,pis,po,elektrownie atomowe... chwaląc sie że ich maszyny
    zrobią 1000km na jednym tankowaniu.
    ToMasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: