-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka samochodu na elektryczny
Date: Sat, 22 Oct 2011 14:15:15 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <j7uc2c$p1d$1@inews.gazeta.pl>
References: <j7s609$872$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-226-139.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1319285645 25645 178.36.226.139 (22 Oct 2011 12:14:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2011 12:14:05 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: karakorum
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408346
[ ukryj nagłówki ]> Właśnie w telewizorni pokazywali Suzuki Swift przerobione na prąd.
> Przeróbka 80 tys. Drogo ale w perspektywie użytkowania przez 10 lat może
> warto. Firma daje 2-letnią gwarancję i obiecuje min. 300 tys. km
> przebiegu. Może robi ktoś takie cuda taniej? :-)
> Przymierzał się ktoś do takiej kalkulacji jak na tej stronie:
> http://www.autocentrum.pl/benzyna-czy-diesel/
Ja się pokusiłem o wyliczenia, można przeczytać w tym wątku:
http://u.42.pl/2H0Q
Co prawda chodziło o minisamochodzik, ale proporcje w odniesieniu do
normalnych samochodów są podobne. W skrócie:
- akumulatory mają ograniczoną ilość cykli ładowań
- akumulatory mają ograniczoną żywotność czasową
- akumulatory ołowiowe są bardzo ciężkie i objętościowe i trzeba zrezygnować
co najmniej z bagażnika w aucie
- akumulatory na bazie litu są lżejsze, ale dużo droższe i bardzo
niebezpieczne w razie wypadku
- w zależności od wymaganego zasięgu, rocznych przebiegów, szczęścia i
technologii akumulatorów, zużycie akumulatorów kosztuje 10-40zł/100km; przy
typowych wymaganiach wychodzi 25-35zł/100km
--
Marcos
marek [AT] microstock . pl
http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z podróży
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.11 15:24 ToMasz
- 22.10.11 18:06 =Marcos=
- 22.10.11 19:51 Franc
- 23.10.11 01:40 =Marcos=
- 23.10.11 10:14 Marcin N
- 23.10.11 14:35 janusz_kk1
- 23.10.11 14:36 janusz_kk1
- 23.10.11 18:36 z
- 23.10.11 22:00 N1
- 24.10.11 10:51 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=