  • 1. Data: 2012-01-30 09:21:45
    Temat: Przeróbka i rejestracja Vana -> osobowy
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Chce przerobil seicento Van na zwykła osobówkę. Jak to wygląda na ten
    rok bo wszystkie posty są stare.
    Z tego co wiem to:
    -wymontowanie kratki i zamontowanie pasów i tylnej kanapy i papier na
    to z zakladu z odpowiednimi uprawnieniami - 100-300zł
    -przegląd techniczny - standardowo 99zł czy mniej?
    -Wydział komunikacji i wykreslenie vana z dowodu i zmiana w karcie
    pojazdu ? Tutaj nie wiem jakie koszty?
    Jesli co mnie umknęło prosze napisać.

  • 2. Data: 2012-01-30 09:26:55
    Temat: Re: Przeróbka i rejestracja Vana -> osobowy
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
[...]

    Tak jak piszesz, wszystko sie zgadza.
    Kosztow tez nie pamietam, dowod dostaniesz nowy, musisz zabrac tablice ze
    soba bo beda naklejki zmieniac

    Pozdro!

  • 3. Data: 2012-01-30 19:07:35
    Od: -wytnij- <"qnick(-wytnij-)"@interia.eu>

    W dniu 2012-01-30 09:21, BearBag pisze:
    > -przegląd techniczny - standardowo 99zł czy mniej?

    Przegląd 98+82 = 180 no chyba że ma gaz wówczas jeszcze +62 zł

    Potem wymiana dowodu jakieś 80 zł

    Reszta jak piszesz