  • 1. Data: 2012-05-16 22:47:57
    Temat: Przerobka TBR'a na naked'a
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Wybralem, prwie kupilem i ...... chce przerobic na golasa.
    Szukam firmy, ktora zrobi/przerobi mi owiewki, tak, by rama w niektorych
    miejscach nie byla gola (np po lewej stronie jest oidw reguratol napiecia).

    Czy mozecie polecic firmy, ktore maja doswiadczenie we wluknie szklanym
    - bo to chyba wydaje sie najsensowniejsze do uzycia?

    Tak samo trzebaby cos zrobic z obudowa budzikow - w standardzie jest to
    przednia owiewka - ktorej chce sie pozbyc i zegary sa "gole" od spodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-05-16 22:50:52
    Temat: Re: Przerobka TBR'a na naked'a
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 22:47, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    >
    > Tak samo trzebaby cos zrobic z obudowa budzikow - w standardzie jest to
    > przednia owiewka - ktorej chce sie pozbyc i zegary sa "gole" od spodu.

    TDM - sorki, ale ciezki dzien mialem ;)

  • 3. Data: 2012-05-16 23:22:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Maj, 22:50, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > TDM - sorki, ale ciezki dzien mialem ;)

    Faktycznie ciezki :)

    Tutaj masz przyklad chyba bez dodatkowch owiewek zakrywajacych
    wnetrznosci.
    http://www.visordown.com/forum/forummessages.asp?v=1
    &urn=28&utn=382280&umn=
    Nie wyglada jakos specjalnie nago.

    --
    amos

  • 4. Data: 2012-05-16 23:43:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-16 23:22, amos pisze:

    > Tutaj masz przyklad chyba bez dodatkowch owiewek zakrywajacych
> [...]

    dramat w czystej postaci

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-05-17 00:29:16
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Maj, 23:43, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > dramat w czystej postaci

    To inna sprawa. Mnie tez sie malo podoba. Niemniej kto inny ma tym
    jezdzic :)

    Spojrz na to z innej strony - Twoj bedzie mial dobre tlo!

    --
    amos

  • 6. Data: 2012-05-17 06:09:20
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 00:29, amos pisze:

> [...]
    > jezdzic :)
    >
    > Spojrz na to z innej strony - Twoj bedzie mial dobre tlo!

    Jak wyglada taki ogolocony to ja wiem ..... tutaj troche ladniej - ale
    skrocona dupa mnie sie srednio podoba:

    http://allegro.pl/yamaha-tdm850-street-i2332389784.h
    tml

    Panowie - pytalem o plastiki, "owiewki" z boku - tam gdzie wlasnie jest
    np regurator - by to zakryc ;)

  • 7. Data: 2012-05-17 06:43:14
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

> [...]
    > jezdzic :)
    >
    > Spojrz na to z innej strony - Twoj bedzie mial dobre tlo!

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=9840
    1&page=84

    Tutaj mniej wiecej jest moj zamysl oddany.

  • 8. Data: 2012-05-17 10:02:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 06:43, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=9840
    1&page=84

    > Tutaj mniej wiecej jest moj zamysl oddany.

    No to ja Cipo lece firme Plastbike. Oni sa fachowcami od laminatow
    szklanych do moto.

  • 9. Data: 2012-05-17 10:08:19
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 10:02, Kuczu pisze:

    1&page=84

    > No to ja Cipo lece firme Plastbike. Oni sa fachowcami od laminatow
    > szklanych do moto.

    Tylko nie cipo :) Dzieki za hint'a

  • 10. Data: 2012-05-17 10:29:13
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-17 10:08, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Tylko nie cipo :) Dzieki za hint'a

    Mylisz kolejność,owiewki wywalasz dopiero po glebie.
    takimi przeróbkami nie poprawisz wyglądu TDM-ki,ta z linki wygląda nawet
    fajnie,ale strach liczyć ile tam wpompowano $

    --
    Tomek
    BMW R1100S