eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka H4 na H4 bixenon:)Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
  • Data: 2011-10-20 11:14:16
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-10-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > W sumie ciekawe, bo jesli nie zrobili jakiegos grubego bledu z pozycja
    > zarnika to chyba powinno byc dobrze.
    > Czyzby istotne bylo polozenie przeslony ? Oryginalna jest jednak
    > blisko wlokna.
    > A moze dlugosc luku za mala - i stad niewielka "grubosc" wiazki.
    >
    No nie koniecznie, podaje z PRM:
    http://md.co.za/photo/images/filamentarc.gif

    po lewej zarnik zarowki (prostokat) a po prawej luk xenona.
    >
    > Co do dlugich to zauwaz ze w H4 wlokno jest w calkiem innym miejscu.
    >
    W jakim sensie innym? Nizej/wyzej, to masz na mysli? Bo w bi-xenonie
    elektromagnes zmienia polozenie palnika.

    > Ale patrzac na rozne reflektory - konstrukcje tez maja nieco rozna,
    > moze trzeba sprobowac w innym, chocby z ciekawosci.
    >
    Ja mam w motocyklu podwojna lampe z gladkim szklem na H4. Dziala dobrze,
    moze odciecie nie jest takie piekne jak na halogenie ale nie oslepia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: