  • Data: 2011-01-12 15:16:31
    Temat: Re: Przerobienie regulacji obrotów pompy CO.
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d2dbfb3$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...

    > To jest oczywiście dobry kierunek z tym że sprawdzę oscyloskopem co
    jest na
    > tym przełączniku. Jeżeli są tam przełączane trzy częstotliwości to
    > pozostanie wykonać przetwornik PWM -> częstotliwość i tam się wpiąć.

    nienie, nie chodziło mi o to, by podawać zmieniającą się częstotliwość na
    falownik ale o to, by zostawić dotychczasową funkcjonaloność pompy,
    zastępując skokowe ręczne przełączanie prędkości - skokowym przełączaniem
    przez sterownik. Dobierając czasy pracy z daną prędkością da się ustawić
    taki średni przepływ, jaki ma być. Może nie będzie to idealnie płynne
    sterowanie, ale IMHO wcale takie być nie musi (jaka jest stała czasowa
    obiektu?).

    e.