  • 21. Data: 2017-07-05 02:34:02
    Temat: Re: Przerażony
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 4 Jul 2017 22:48:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mnie fascynuje ten film
    > https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM
    >
    > fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
    > tam nie ma ? :-)

    Po pierwsze to ten film jest dwukrotnie przyspieszony (na podstawie
    szybkości migania kierunkowskazów w innych pojazdach).

    Na Youtube można sobie w ustawieniach zażyczyć dwukrotne spowolnienie i
    wtedy już się nie wydaje tak strasznie. "Nasz" Frog bardziej kozacki ;)

  • 22. Data: 2017-07-05 08:37:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Po pierwsze to ten film jest dwukrotnie przyspieszony (na podstawie
    >szybkości migania kierunkowskazów w innych pojazdach).

    Jest przyspieszony, tym niemniej widac, ze jedzie znacznie szybciej
    nic inni.
    I pare razy sie niebepiecznie wciska.

    A policja nic z tym nie robi :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-07-05 08:58:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 08:37, J.F. pisze:

    > Jest przyspieszony, tym niemniej widac, ze jedzie znacznie szybciej nic
    > inni.
    > I pare razy sie niebepiecznie wciska.
    >
    > A policja nic z tym nie robi :-)

    Cała masa "zmieniaczy pasów" tak jeździ i u nas.
    Spytaj nasza policję dlaczego nic z tym nie robi ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-07-05 09:14:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM
    >
    > fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji

    Policja jest bardzo rzadko, duża szansa ze mu się udalo bez mandatu.

    A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

  • 25. Data: 2017-07-05 10:44:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 09:14, Pszemol pisze:

    > A swoja droga Zenek tu pisal ze w USA wszyscy na limicie prędkości jezdzą.

    Czyli na granicy prawa.
    Ale mniejsze limity i to w milach/h mają.

  • 26. Data: 2017-07-05 19:48:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Az tak tesknota ciagnie ? :-)

    Toć ba :) Spróbuj nie jezdzć pół roku.

    > Mnie fascynuje ten film
    > https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM
    >
    > fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu
    > policji tam nie ma ? :-)

    Jeden ciepły moment. Policja po tajniaku ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 27. Data: 2017-07-08 09:56:45
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 4 Jul 2017 16:02:05 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >dla świrów na lewym pasie jesteś przeszkodą

    Dal nich jesteś przeszkodą nawet jak wyprzedzasz ciężarówkę jadąc
    lewym 150 kmh.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 28. Data: 2017-07-08 09:58:25
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 3 Jul 2017 19:13:52 +0200, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    >Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

    Tylko na A2 Stryków - Konotopa rzadko kiedy ten prawy jest wolny. Ale
    co tam, kilka lat i bedą trzy pasy ;)

  • 29. Data: 2017-07-08 09:59:43
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 4 Jul 2017 01:15:53 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą

    Krytyczny jest odcinek Stryków - Konotopa. Często jeżdżę za Stryków z
    Warszawy i za bramkami w stronę Poznania jest już pusto.

  • 30. Data: 2017-07-17 15:55:30
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
    > Kiedy jadę jednym z najbardziej niebezpiecznych odcinków autostrad w Polsce, z
    Warszawy do Łodzi, to zaczynam walczyć o życie, bo liczba idiotów szalejących prawym
    pasem ruchu między tirami i spokojnie jadącymi samochodami jest tak ogromna, że życie
    ich - co mnie obchodzi mniej - ale i moje, i normalnych kierowców jest poważnie
    zagrożone.

    > http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-mate
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    Ten Materna, to jednak durny jest.
    Ale czego się spodziewać po lekkoatlecie.