  • 11. Data: 2017-07-03 22:51:33
    Temat: Re: Przerażony
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 14:39:03 +0200, t-1 napisał(a):

    > http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-mate
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    > Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

    Też kiedyś będziesz pod 70-tkę i przestaniesz ogarniać autostradowe tempo
    ;)

  • 12. Data: 2017-07-03 23:16:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > Ja często jestem takim "zapierdalaczem" ale nikogo nie poganiam, nie
    > mrugam, grzecznie czekam.
    > Zazwyczaj "czekam" w sytuacji w której kierowca osobówki jedzie na
    > tempomacie 110-120km/h i na tym samym tempomacie wyprzedza tira/kolumnę
    > tirów. Jak kolumna długa to i czasami schodzi się parę minut (bo na
    > horyzoncie są kolejne i nie opłaca mu się wskakiwać na prawy pas).
    > Ci kierowcy, a nie kierowcy tirów robią zatory na autostradach.

    Niestety mam podobne obserwacje.

  • 13. Data: 2017-07-03 23:17:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    > A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
    > Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
    > ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

    Dokladnie tak!

  • 14. Data: 2017-07-04 08:34:27
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-07-03 o 19:13, Lewis pisze:

> [...]
    > Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
    > ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

    Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
    Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-07-04 10:15:53
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 08:34:33 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    > Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
    > Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

    Nie jesteś sam. Też mnie to dziwi. Takie "Kali ukraść pięć krowa - dobrze, Kalemu
    ukraść jednak krowa - olarum-lamentum, źle, makabrycznie, niegodnie!"

    No i chyba między poznaniem, łodzią i wawą całe stado specjalnych buraków sie
    przemieszcza bo jakoś na odcinku częstochowa-łódź-toruń jakoś takiego buractwa nie
    widuje.

  • 16. Data: 2017-07-04 12:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zadziwia mnie obłuda niektórych :)
    >Jazda lewym pasem to wykroczenie, a zapier* 200+ jest zupełnie ok?

    Jazda lewym pasem z predkoscia 120 to wykroczenie :-)

    A o 200 mozesz spytac Niemcow. Albo popatrzec na rodakow. Zupelnie ok
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-07-04 16:02:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 03 Jul 2017 17:36:05 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Nie czytałem, ale niestety osoby jadące 110-120mk/h mają najbardziej
    > przechlapane na polskich autostradach :)

    To jest niestety prawda. Nie tylko na polskich zresztą. Tiry musisz
    wyprzedzać, a dla świrów na lewym pasie jesteś przeszkodą.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2017-07-04 18:51:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

    rna-odwaga-w-z
    html

    > Też kiedyś będziesz pod 70-tkę i przestaniesz ogarniać
    > autostradowe tempo ;)

    :)

    Jako rehab (bo tu nie jeżdzę już 7 miesiąc) oglądałem w pracy na
    przerwie nagrania z Polski z mojego rejestratora a kolega Hindus
    podchodzi i mówi

    Ooo oglądasz wyścig? Pasjonujesz się wyścigami? Bo ja też? ;)

    No i rozmowa zeszła na to czy Kubika wróci do Formuły 1 ;)
    Nie mogłem mu powiedzieć, że to była obwodnica Trojmiasta koło Auchan.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 19. Data: 2017-07-04 22:48:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2017 17:51:05 +0100, PiteR napisał(a):

    > :)
    > Jako rehab (bo tu nie jeżdzę już 7 miesiąc) oglądałem w pracy na
    > przerwie nagrania z Polski z mojego rejestratora a kolega Hindus

    Az tak tesknota ciagnie ? :-)

> [...]
    > No i rozmowa zeszła na to czy Kubika wróci do Formuły 1 ;)
    > Nie mogłem mu powiedzieć, że to była obwodnica Trojmiasta koło Auchan.

    Mnie fascynuje ten film
    https://www.youtube.com/watch?v=9N_p56mdfkM

    fotomontaz, film fabularny, policjant/karetka, czy po prostu policji
    tam nie ma ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-07-05 01:37:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Lewis"

    A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
    Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
    ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.
    ---
    To w Niemczech, w Polsce zjeżdżają