  • Data: 2014-08-22 10:16:42
    Temat: Re: "Przepięcie prądu" - definicja ubezpieczyciela
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:lt40uu$61f$1@srv.chmurka.net...

    > Już raz nie dałem się namówić na takie ubezpieczenie. Tym razem chciałem
    > się zapoznać co to za ubezpieczenie, ale jest dla mnie wystarczająco
    > niejasne, że znów nie dam się na nie namówić.

    Spotkałem się z takim zdarzeniem tylko raz.
    Rok albo dwa temu piorun walnął w budynek w którym mieszka mój brat. W jego
    klatce (w innych klatkach nie) w wielu mieszkaniach padły routery i
    komputery (czy komuś padło coś innego nie wiem). Podłączony do internetu i
    do sieci AC notebook (był podłączony ale nie włączony - nikogo w domu nie
    było) zachował wszystkie swoje funkcje z wyjątkiem działania złącza
    ethernet.
    Wszyscy, którzy mieli w ramach ubezpieczenia mieszkania ubezpieczenie od
    tego typu zdarzeń dostali odszkodowania, ale musieli dostarczyć ekspertyzę.
    Papier ten wystawiał im (za jakąś opłatą (pewnie coś między 50 a 100zł))
    dostawca internetu. Wydaje mi się logiczne, że właśnie z takiego papieru
    poszczególni ubezpieczyciele dowiadywali się, że to jednocześnie w wielu
    mieszkaniach, co jest moim zdaniem wystarczającym argumentem, że nie jest to
    naturalne uszkodzenie sprzętu, a skutek przepięcia.
    P.G.