  • 11. Data: 2011-06-20 20:57:10
    Temat: Re: Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 17.06.2011 09:15, Ireneusz Miler pisze:
    > Powiedzcie mi czy to normalne zjawisko, kiedy to przepalaja
    > sie srednio raz na miesiac swiatla mijania i pozycyjne i tylko z PRZODU
    > (Xsara Picasso 2.0 HDI).

    U mnie jarały się przynajmniej raz w miesiącu, czasami raz na 2 tyg.
    Przewód zasilający, zapodział się nie tam gdzie trzeba podczas montażu
    reflektora, był mocno zagięty i przyciśnięty. Od kiedy poprawiłem
    jeszcze żadna się nie zjarała.

  • 12. Data: 2011-06-20 23:32:19
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > Przewód zasilający, zapodział się nie tam gdzie trzeba podczas montażu
    > reflektora, był mocno zagięty i przyciśnięty. Od kiedy poprawiłem

    Zwykły zbieg okoliczności - trafiłeś na lepsze żarówki albo z bliżej nieznanych
    przyczyn zmalało napięcie na żarówkach.