  • Data: 2014-05-19 12:56:25
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Uznałem błędnie, że po zgubieniu plastyku
    > trudnu wykazać swoje prawa do numeru telefonu.

    Przecież to i tak bzdura, nie jesteś w stanie ani ty ani nikt inny
    wskazać prawdziwego posiadacza takiej karty, skoro masz tylko jej jeden
    element. Podanie danych personalnych nic tu nie zmiana. Jedynie
    prawowity właściciel owej karty będzie wściekły że został okradziony a
    prawo nie jest po jego stronie, a złodziej śmieje mu się w nos i straszy
    sądem.