eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru.Re: Przenoszenie numeru.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 24 May 2014 12:26:19 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru.
    References: <5362223d$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com>
    <53629faf$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <53639b46$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <lk1243$glk$2@node2.news.atman.pl>
    <5364ef75$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <lk3e3e$s19$2@node2.news.atman.pl>
    <5369d644$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkdkhl$f0$1@node2.news.atman.pl>
    <5379e36a$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
    <lld4kb$ria$1@node1.news.atman.pl>
    <537a3278$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    <lliath$o7$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lliath$o7$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <538073b6$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-18-120.play-internet.pl
    X-Trace: 1400927159 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2245 109.243.18.120:1228
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1057795
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-21 15:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 537a3278$0$2226$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Dziewicza SIMka także poszła bez PINu. Na razie
    >>> numer nie jest przeniesiony.
    >
    >> Do weryfikacji zapomnianego kodu PIN. Teraz jest ci niepotrzebne,
    >> jednak nigdy nie wiadomo czy nie będzie potrzebny w przyszłości..
    >
    > Na razie nie jest mi potrzebny. :) Nie używałem PUKu od
    > kilkunastu lat. Od czasów zakupu Monstera nie używam PINu,
    > bo jest to zbyt uciążliwe. PINy nie chronią zawartość SD,
    > a tam IMO są najcenniejsze informacje. Sam złom też jest
    > dla mnie zbyt cenny, aby go narażać na kradzieże.
    >

    To że na tą chwilę nie masz takiej potrzeby, to wcale nie znaczy że z
    jakiś czas nie będziesz potrzebował tego kodu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: