  • Data: 2014-05-21 01:28:27
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:537b0424$0$2165$65785112@news.neostrada.pl
    [...]

    > Co powstrzymuje - chroniczna wręcz niechęć do podporządkowywania się całemu
    > temu nikomu do niczego niepotrzebnemu q*estwu. Które ma na celu nas Polaków
    > tylko i wyłącznie sprowadzać do roli posłusznego bydła.

    Może spójrz na to inaczej? Bydło może Ciebie wykorzystać, więc należy się bronić
    przed bydłem? Masz takie narzędzie i możesz (nikt Cie nie zmusza) do
    skorzystania. Jakie? Ochrona numeru, który nareszcie będzie TYLKO TWÓJ a nie tego
    co Ci ukradnie...czy hasła, pin, puk.

    > P.S. Twoje wycieczki personalne w dyskusjach sprawiają że można odnieść
    > wrażenie że p. Godel i Ty to jedna i ta sama osoba.

    Sorry jeśli uraziłem. Możliwe że mam inny punkt patrzenia bo od nastu lat mam
    abonament jako podstawę a prepaidy kupuję okazjonalnie, głównie dla sprzętu,
    który wymaga działania "technicznie" i nie potrzebuję tego przenosić/rejestrować.
    Ponieważ wiążę się na jakiś czas z danym operatorem (abonament) to mam inne
    spojrzenie na ten temat a mój numer telefonu jest zbyt "ważny" abym go utracił w
    jakikolwiek sposób.

    --
    Michael________