  • Data: 2013-11-23 01:47:42
    Temat: Re: Przenośność numerów między operatorami stacjonarnymi i VoIP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krystek napisał:

    > Cenowo wygląda to b. średnio - <http://www.netia.pl/oferta-dom/telefon.html>

    Gorzej niż średnio. Ale po operatorach *telefonicznych* (stacjonarnych)
    już się niczego mądrego nie spodziewam. Ja mam w domu taki telefon Netii
    z nielimitowanymi połączeniami. Płacę za niego cztery dychy, bo jest
    w pakiecie z internetem, czyli taniej. Jeszcze *ani razu* z niego nie
    zadzwoniłem. Przez prawie sześć lat. Wolę korzystać z operatorów VoIP
    (między innymi przez to łącze internetowe z pakietu). Komórke też mam
    nielimitowaną, a kosztuje mnie tylko trzy dychy.

    --
    Jarek