  • Data: 2011-03-02 19:11:20
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:vjpsm6ligdob0u4seidovi55i1qa660ric@4ax.com...
> [...]
    one-can-t-handle-cold-weather
    >>> http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_ipho
    ne/

    > Cos w tym jest. Z drugiej strony jak maja narzekac chocby Wlosi ?
    > dosc zrozumiale ze najwiekszych problemow nalezy sie spodziewac
    > wlasnie w Finlandii, Szwecji, Norwegii, Kanadzie i Rosji.

    No ale ja nie pytałem o Włochy - właśnie pytałem o Kanadę, gdzie
    mieszka 30 milionów ludzi i wszyscy mieszkają na Północy gdzie
    zimy są gorsze niż w USA a nikt nie słyszał tam o pękających iPhonach
    a tymczasem w malutkiej Finlandii, gdzie mieszka zaledwie 5 milionów
    ludzi dziwnie pękają im masowo iPhony. Zbieg okoliczności czy
    jednak ktoś statystyki nagina na korzyć największego płatnika podatków?

    > A tu jak rozumiem nie tyle narzekaja ze telefon zle dziala, tylko ze
    > _moze_ zle dzialac, bo Apple tego nie gwarantuje.

    Otóż to. Ale sugestywnie podsunęli zdjęcie w innym wątku i już
    jest że iPhone pękają na mrozie i Waldek plotkę propaguje po świecie.
    Ciekawe czy za darmo czy ma akcje upadającej Nokii.

    > Ale to jest Finlandia. Tam bez problemu moze byc -30, a w kieszeniu
    > kurtki (zewnetrznej) -25 czy -29.

    Nie sądzę że będzie tak mała różnica. To musiałaby być super niezwykła
    kurtka żeby aż tak blokowała promieniowanie i konwekcję od ciała ludzkiego.

    > Oj nie, pomacaj swojego iphona ale nie w czasie internsywnej pracy.

    Macam go często z racji tego że to mój główny telefon
    i zwykle jest ciepły w dotyku, co jest niezwykłe dla szkła jeśli
    szkło jest pasywne to zwykle jest zimniejsze w dotyku.

    > cienka szybka ? Oj watpie zeby wystarczylo z kominka w snieg.

    Próbowałem naciągać bardzo historię tej prasówki, ale wiemy chyba obaj
    dobrze że to ściema.

    > Ale zaraz - on ma z tylu szybe ? Kto to wymyslil, przeciez telefony
    > czasem upadaja. I obudowa powinna byc taka zeby to zniesc.

    Ma z tyłu szybę. Bo tak jest ładniej :-) Ja mam już 6 miesięcy i mi nie
    upadł.
    Mam nadzieję że nie przekonam się z jakiego wysoka może upaść i przezyć.