  • Data: 2011-03-01 02:35:51
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1kiow0pf94h5z.pbr3qakirh29$.dlg@40tude.net...

    > No patrz. A w Europie używają również inteligentni ludzie, którzy z
    > różnych
    > powodów wolą zapłacić więcej za sprzęt, a nie lubią być przywiązani do
    > operatora.

    Ci ludzie liczą każdy grosz - to ich takie hobby...

    > Ale niekoniecznie temu samemu przez dwa lata.

    Trzeba być niezłym dusigroszem aby co parę miesięcy przeskakiwać
    z operatora na operatora... Ile zł miesięcznie spowodowałoby abyś
    się przesiadł? 10zł taniej już przeskoczyłbyś?

    > Podpowiem ci, że CDMA Verizonu to nie jest taka sama sieć jak GSM/WCDMA
    > AT&T.

    A toś powiedział nowość. Przecież wyraźnie zaznaczyłem że wiem
    o kwestii innego systemu komórkowego. Myślałem że mówisz
    o innych różnicach - ale już wiem, Ty jesteś ekspert od omawiania
    oczywistości. Jak w wątku o "Find my iPhone".

    > Nic nie wyciąłem, jak zresztą widać powyżej :P

    Kłamiesz - pełny tekst odpowiedzi miał 4 wiersze tekstu.
    Wyciąłeś wszystko poza pierwszą linią odpowiedzi.