  • Data: 2011-03-01 07:25:23
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 20:35:51 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ci ludzie liczą każdy grosz - to ich takie hobby...

    Wystarczy, że nie lubią się wiązać z operatorem. Nawet ty powinieneś to
    zrozumieć, chyba że AT&T jest tak idealne, że nawet nie dopuszczasz, że
    gdzieś może być lepiej.

    > Trzeba być niezłym dusigroszem aby co parę miesięcy przeskakiwać
    > z operatora na operatora... Ile zł miesięcznie spowodowałoby abyś
    > się przesiadł? 10zł taniej już przeskoczyłbyś?

    Przekracza twoje pojęcie to, że ktoś może jeździć po Europie czy świecie i
    nie mieć ochoty przez parę miesięcy w roku na stawki roamingowe? Musi być
    coś w tej Ameryce, że powoduje zidiocenie.

    > A toś powiedział nowość. Przecież wyraźnie zaznaczyłem że wiem
    > o kwestii innego systemu komórkowego.

    Napisałeś "poza modemem" a to nie to samo :P

    > Myślałem że mówisz
    > o innych różnicach - ale już wiem, Ty jesteś ekspert od omawiania
    > oczywistości. Jak w wątku o "Find my iPhone".

    A to już kwestia twojego chyba-przykrótkiego rozumku i dziwnego
    konstruowania pytań.

    > Kłamiesz - pełny tekst odpowiedzi miał 4 wiersze tekstu.
    > Wyciąłeś wszystko poza pierwszą linią odpowiedzi.

    Taka wada wzroku się nazywa "chciejstwo".

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu