    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Mon, 28 Feb 2011 22:16:34 +0000
    <i...@p...onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <0...@4...com>
    <117usm5bdo7wx$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <hhp4cn2pmdan$.dlg@lepper.institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <4d693e9a$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4d694603$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <i...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <o3kop9k3mmmv$.2oztt39q9b0e$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <tnwsvah0z24e$.dlg@lepper.institute.com>
    <i...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 15:58:10 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiem naprawdę o co ten krzyk...
    > Że iTunes musisz sobie zainstalować? I co z tego?

    To z tego, że z typowym dla każdego trolla rzucasz tysiące argumentów które
    zupełnie nie są na temat.
    Zaczęło się od trybu USB storage, obecnego w każdym cywilizowanym
    smartfonie, bo po prostu jest cholernie wygodny.
    Począwszy od braku konieczności noszenia ze sobą pendrive z różnym
    oprogramowaniem aż po możliwość wgrania sobie jednego czy dwóch mp3 jak
    będąc Z WIZYTĄ U KOLEGI, spodoba ci się jakiś kawałek.
    Po prostu bierzesz i zgrywasz, tu i teraz. Bo możesz.

    Co więcej - dla iPhone też to jest możliwe, tyle, że musisz zrezygnować z
    gwarancji, robiąc jailbreak. Bo użytkownicy iPhone chcą mieć taką możliwość
    bo jest bardzo użyteczna. Apple celowo im tego nie daje, bo chce
    maksymalnie utrudnić wszelką wymianę muzyki, ludzie mają kupować od nich, a
    nie wymieniać się. Więc użytkownicy bronią się jak mogą.
    I tylko nieliczna grupka idiotów bezmyślnie szczerzy zęby jak firma której
    płacą ciężkie pieniądze pluje im w twarz, tłumacząc sobie, że to deszcz
    pada.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam