  • 11. Data: 2015-09-01 08:15:26
    Temat: Re: Przeniesienie systemu na inny sprzęt
    Od: " 666" <...@...6>

    Przed klonowaniem ustawiając kontrolery dysku w najbardziej "natywne", "generyczne"
    ustawienia?
    IMHO może się nie udać, są drogi bez powrotu.
    No chyba, że to są cholernie podobne komputery.

    -----

  • 12. Data: 2015-09-01 09:25:30
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "pueblo" <n...@n...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Czy jeśli sklonuję dysk z laptopa A na dysk laptopa B, system poradzi
    > sobie z nowym sprzętem i się podniesie - XP? Ewentualnie czy da się jakoś
    > to wyrzeźbić?

    Powinno sie dać.

    Albo przed klonem zmiana sterownika na Standardowy kontroler dysku twardego (zaden
    Intel , VIA , SIS , nVidia itp)
    Albo po klonie uzyc narzedzia fix_hdc.cmd z Hiren's Boot'a
    Albo po klonie instalacja naprawcza XP

  • 13. Data: 2015-09-01 21:48:54
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > No chyba, że to są cholernie podobne komputery.

    Jak sa bardzo podobne to nic nie trzeba robic.
    Jak sa rozne (ATA -> SATA/AHCI), to trzeba sie przygotowac odpowiednio,
    np. odpowiednie sterowniki + sysprep (jak juz wspomnial Robert).

    Problem sprowadza sie _jedynie_ do odpowiednich sterownikow "storage" (ATA,
    SATA).
    Jesli system juz wstanie (widzi kontroler + dysk) to odnieslismy sukces -
    - kolejny etap, czyli zainstalowanie grafiki, dzwieku, usb, itd. to banal.

  • 14. Data: 2015-09-07 16:44:42
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 30 sie 2015 w
    news:55e36882$0$8376$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witam
    >
    > Czy jeśli sklonuję dysk z laptopa A na dysk laptopa B, system
    > poradzi sobie z nowym sprzętem i się podniesie - XP? Ewentualnie czy
    > da się jakoś to wyrzeźbić?

    Dziękuję wszystkim za porady, na razie operacja została
    odwołona/przesunięta, ale za to wiem czego szukać i wiem że się
    prawdopodobnie da.