    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid
    Date: Sun, 09 Oct 2011 01:07:28 +0200

    Użytkownik MarekM napisał:
    > Cześć,
    >
    > W której sieci (oprócz Play) możliwe jest przeniesienie numeru
    > abonamentowego (Play) do oferty pre-paid?
    >
    > Próbowałem w Orange, ale według totalnie zdezorientowanej "konsultantki"
    > tak się nie da: abonament tylko na abonament.

    Ja przeniosłem w marcu 2009 ze starej Jednej Ideły z Rachunkiem na Popa
    w jeden dzień. Próby wciśnięcia mi świeżego cyrografu stanowczo uciąłem.
    Na dobry początek dostałem 5 PLN, które wydałem na smsy doładowujące ze
    śp. Profitu. Punkty, które miałem wykorzystałem tak, że nie musiałem
    kupować doładowań przez ponad pół roku.

    Przemek