    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
    Date: Mon, 06 Sep 2010 09:15:22 +0200

    W dniu 2010-09-06 02:09, Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz
    pisze:

    > Zaraz mi "dokopiecie" że jestem głupi i niepostępowy, ale uważam że
    > przenoszenie numerów to błąd.
    > Ja przy zmianie operatora po prostu kupuje nowy zestaw startowy, a stary
    > numer utrzymuje jeszcze przez góra 2-miesiące z nagraniem na poczcie
    > głosowej o zmianie numeru. Prosto, łatwo i przyjemnie. Żadnych kłopotów
    > że coś nie działa, że źle przeniesione itp
    > Wszystko to niepotrzebne zamieszania technologiczne.

    Ale to chyba nie przerasta umiejętności technicznych człowieka?

    Poza tym nigdy tak nie miałeś, że chciałeś zadzwonić do kogoś, z kim
    od miesięcy, a może i lat nie rozmawiałeś?

    Albo chciałeś skorzystać z tej oferty handlowca, z którym rozmawiałeś
    3 lata temu?

    > Od tej przenoszalności niedługo ludziom zacznie odbijać i będą chcieli
    > przenosić kody pocztowe, rejestracje, numery domów, czy adresy, a to nie
    > tak powinno być...

    Dlaczego nie? Po co komu nowy numer rejestracyjny? Albo odwrotnie:
    dlaczego numer rejestracyjny nie może być na stałe przypisany do jednego
    samochodu? Tylko po to, aby zarobili koncesjonowani producenci tablic
    przy zmianie właściciela?

    Nad przenoszeniem numerów kont bankowych też można się zastanowić i
    pewnie byłoby to racjonalne.

    Kody pocztowe, adresy ulic - oczywiście nie do przeniesienia.

    --
    Liwiusz