  • Data: 2010-09-06 00:09:05
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i5em91$jlq$1@news.onet.pl...
    > Dokladnie dziala to tak.
    >
    > Klient przechodzi z sieci A do sieci B. Siec A ustawia routing tak aby
    > polaczenia byly przekazywane do sieci B.
    >
    > Po 2 latach Klient zechce przejsc do sieci C to operaor B wysyla info
    > do operatora A ze ma zmienic routing do sieci C
    >
    > Wiec jak siec A się uszkodzi to i tak nikt do nas nie dodzwoni się...
    >
    > Tak to chyba dziala.

    Zaraz mi "dokopiecie" że jestem głupi i niepostępowy, ale uważam że
    przenoszenie numerów to błąd.
    Ja przy zmianie operatora po prostu kupuje nowy zestaw startowy, a stary
    numer utrzymuje jeszcze przez góra 2-miesiące z nagraniem na poczcie
    głosowej o zmianie numeru. Prosto, łatwo i przyjemnie. Żadnych kłopotów
    że coś nie działa, że źle przeniesione itp
    Wszystko to niepotrzebne zamieszania technologiczne.

    Od tej przenoszalności niedługo ludziom zacznie odbijać i będą chcieli
    przenosić kody pocztowe, rejestracje, numery domów, czy adresy, a to nie
    tak powinno być...