  • 1. Data: 2009-11-04 19:06:16
    Temat: Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś się orientuje czy z promocji 2x wiecej na starterze:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/2x-w
    iecej-na-starterze/index.html
    mozna skorzystać też przy przeniesieniu numeru do Play Fresh ?

  • 2. Data: 2009-11-06 15:47:18
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 4 Lis, 20:06, Irk <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    mocje/2x-wiecej-na-starterz...
    > mozna skorzystać też przy przeniesieniu numeru do Play Fresh ?

    Odpowiem sobie sam (może potomnym się przyda) bo to samo zapytałem w
    BOA
    i dostałem dopowiedź:
    "informujemy, że promocja "2x więcej na starterze" nie łączy się z
    ofertą za Przeniesienie numeru."

    Trochę mnie to dziwi bo w regulaminie jednej i drugiej promocji jest
    napisane:
    "Niniejsza Oferta Promocyjna nie wyklucza się z innymi Ofertami
    Promocyjnymi w Ofercie Play Fresh, chyba
    że inne Oferty Promocyjne stanowią inaczej."

  • 3. Data: 2009-11-07 01:02:24
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    Irk pisze:
> [...]
    > Promocyjnymi w Ofercie Play Fresh, chyba
    > że inne Oferty Promocyjne stanowią inaczej."

    Najlepiej samemu sprawdzić. Play niestety ma wielu niedouczonych
    konsultantów...

  • 4. Data: 2009-11-07 06:42:46
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a promocja 2xstarter - działa
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Najlepiej samemu sprawdzić. Play niestety ma wielu niedouczonych

    Przed chwilą sprawdziłem.
    Przenosząc dostałem statrer za 9PLN (za darmo, jedna wizyta).
    Po włożeniu karty doładowało kolejne 9PLN o czym powiadomił sms i widać w
    iboku. Więc 18 PLN za free.

  • 5. Data: 2009-11-08 20:12:25
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    Użytkownik "kołdunka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przed chwilą sprawdziłem.
    > Przenosząc dostałem statrer za 9PLN (za darmo, jedna wizyta).
    > Po włożeniu karty doładowało kolejne 9PLN o czym powiadomił sms i widać w
    > iboku. Więc 18 PLN za free.

    Przy czym trzeba od razu doladowac za 5pln bo waznosc tych bonusowych
    9zlotych to 24h.

    hsd

  • 6. Data: 2009-11-08 20:13:45
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Przy czym trzeba od razu doladowac za 5pln bo waznosc tych bonusowych
    > 9zlotych to 24h.

    no tak, ale to chociasz napiszały w regulaminie

  • 7. Data: 2009-11-08 21:27:53
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 7 Lis, 07:42, "kołdunka" <k...@n...pl> wrote:

    > Przed chwilą sprawdziłem.
    > Przenosząc dostałem statrer za 9PLN (za darmo, jedna wizyta).
    > Po włożeniu karty doładowało kolejne 9PLN o czym powiadomił sms i widać w
    > iboku. Więc 18 PLN za free.

    Potwierdzam, też dostałem drugie 9 zł przy przeniesieniu.
    Konsultanci Playowi są do bani! Równie dobrze mogłem
    o to samo zapytać żula koło monopolu i takiej samej wartości
    odpowiedź bym dostał.

  • 8. Data: 2009-11-14 15:34:46
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 6 Lis, 16:47, Irk <j...@w...pl> wrote:

> [...]

    > Zapytałem jeszcze raz mailowo BOA tym razem pisząc o moich
    > wątpliwościach j/w, ciekawe co odpowiedzą :)

    Właśnie dostałem odpowiedź z BOA:
    "Dziękujemy za zgłoszenie, które wpłynęło do nas za pośrednictwem
    poczty elektronicznej dnia 6 listopada 2009 roku. Informujemy, że
    zgłoszenie nie może być zrealizowane ze względu na brak zdeklarowanego
    adresu e-mail kontaktowego.
    Jeśli chcą Państwo z nami się kontaktować tym kanałem zapraszamy do
    ustanowienia tego adresu do najbliższego Punktu Sprzedaży."
    No ręce i nogi opadają...
    Mój foksterier Burek odpowiedziałby chyba mądrzej.
    Ciekawe dlaczego za pierwszym razem odpowiedzieli bez problemu mailem,
    pomijam, że głupoty napisali ale nie robili jakiś szopek z
    "zdeklarowanym adresem e-mail kontaktowego".
    BURAKI !!!