  • Data: 2014-09-05 08:23:19
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-05 00:04, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os.
    > prywatnej na firme. Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego
    > konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

    Oj, to prawda.
    Wczoraj poszedłem do salonu Orange z zamiarem przeniesienia
    zarejestrowanego prepaida Heyah (fajny numer mi się trafił dla córki :),
    ale że jeszcze za młoda to numer jeszcze poleży i rok ważności konta z
    orange się przyda) i zostałem odprawiony z kwitkiem, bo paniusia
    zażądała dowodu, że numer jest zarejestrowany. Heyah nie wysyła
    potwierdzeń na piśmie jedynie SMSa, którego zresztą nie dostałem, ale
    cudem dodzwoniłem się na infolinię (kryminał za kasę, która łykają przy
    takiej okazji się komuś należy) i potwierdzili mi, że jest już
    zarejestrowany. Moje oświadczenie miała za nic...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om