  • Data: 2012-12-30 19:11:58
    Temat: Re: Przeniesienie danych Nokia -> Samsung
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <jrdeuj$6r5$1@inews.gazeta.pl>, solar <s...@o...pl>
    wrote:

    > Witam
    > Mam zamiar zmienić Nokię 3110c na Samsunga Solid B2710.
    > O ile się orientuję, jeśli przerzucę wszystkie kontakty na kartę, to
    > część informacji zostanie skasowana. Czy istnieje jakaś możliwość
    > przeniesienia kompletnych teledanych z jednego aparatu na drugi?

    Nie wiem, jak sie to ma od strony Nokii, ale Samsung Solid B2710 bardzo
    ladnie obsluguje wizytkowki w formacie vCard 2.1 (v.3 - nie).
    Dziala zarowno na wizytowkach pojedynczych i wielokrotnych.
    Ja w ten sposob przerzucam/uaktuaniam sobie kontakty z kompa gdzie mam
    swoja 'centralna ksiazke teleadresowa'.
    --
    TA