-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH
!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Date: Mon, 25 Oct 2010 01:37:22 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
References: <1bk14ivar1zb8$.110wnqio2gqfl$.dlg@40tude.net>
<4cc14a4e$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9rj3b$bvm$1@news.onet.pl>
<4cc155b3$1@news.home.net.pl>
<12q5h0r8nyejw$.3m53160h6i1u.dlg@40tude.net>
<o...@b...softax.pl>
<1o9w1dyl7rstp$.130zojbesecqf.dlg@40tude.net>
<i9rvf5$gqj$1@inews.gazeta.pl> <i9s023$ict$1@news.onet.pl>
<4cc18545$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
<4cc1dc04$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
<i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
<4cc2e0af$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
<i9urm5$nbu$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i9urm5$nbu$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <4cc4c330$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.58.31
X-Trace: 1287963440 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27036 83.27.58.31:53974
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320304
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-23 16:32, z pisze:
> Tomasz Pyra pisze:
>
>> Natomiast największy koszt operacji to raczej wycinanie i
>> dopasowywanie fragmentów do siebie - żeby to zrobić ładnie trzeba
>> poświęcić na to sporo pracy i przy usłudze oklejania chyba to kosztuje
>> najwięcej.
>>
>
> Hm...
> Powiedzmy że mam ploter tnący (tu problem bo chyba nie szerszy niż 60
> cm) program komputerowy na którym sobie zaprojektuję wycinanie tak żeby
> zmarnować jak najmniej materiału, trochę cierpliwości i dokładności i
> mogę zacząć robić to zawodowo :-) (jeszcze jeden fach do kompletu -
> masakra)
Sądzę że żeby zrobić użytek z plotera musiałbyś mieć bardzo dokładne
wzory do wycięcia.
Wykonanie takich wzorów pewnie byłoby opłacalne gdybyś do oklejenia miał
jakąś tam ilość identycznych samochodów.
Mając do oklejenia jeden, raczej należy wyciąć folię mniej-więcej,
przykleić i dopiero docinać precyzyjnie krawędzie już na samochodzie.
Ewentualnie na ploterze możesz sobie wyciąć jakieś wzorki, litery czy
inne cuda które chciałbyś mieć na samochodzie.
> PS. Czy normalnie łączy się kawałki folii (np. maska) czy robi się to z
> jednego kawałka folii?
Zależy od stopnia skomplikowania elementu.
Typową maskę myślę że spokojnie można z jednego kawałka folii.
A jakieś cięcia to raczej w przypadku elementów o skomplikowanym
kształcie - np. wystające zderzaki czy inne takie mocno powyginane gdzie
nie naciągniesz folii równo na taki kształt.
Do tego zostanie Ci trochę elementów które IMO i tak trzeba będzie
polakierować - jakieś kratki grilla, klamki i różne inne wystające
elementy o skomplikowanym kształcie których nie okleisz.
Tyle że takie elementy chyba zawsze łatwo wymontować do lakierowania.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.10 00:49 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=