-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 23 Oct 2010 15:18:41 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
References: <1bk14ivar1zb8$.110wnqio2gqfl$.dlg@40tude.net>
<4cc14a4e$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9rj3b$bvm$1@news.onet.pl>
<4cc155b3$1@news.home.net.pl>
<12q5h0r8nyejw$.3m53160h6i1u.dlg@40tude.net>
<o...@b...softax.pl>
<1o9w1dyl7rstp$.130zojbesecqf.dlg@40tude.net>
<i9rvf5$gqj$1@inews.gazeta.pl> <i9s023$ict$1@news.onet.pl>
<4cc18545$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
<4cc1dc04$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
<i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4cc2e0af$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.254.139
X-Trace: 1287839919 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 83.25.254.139:40189
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320074
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-23 14:25, z pisze:
> Yans van Horn pisze:
>
>> Dobra folia, np. Seria 400 z cfc ma trwałość do 12 lat. Po poprawnym
>> oklejeniu przetrwa długo:-)
>
> Czy takie oklejanie technicznie się bardzo różni od oklejania reklam?
> Czy folia jest rozciągliwa? Czy trzeba mieć specjalne narzędzia, chemię?
> A jeśli nie to jaki jest koszt materiału na np. Astrę?
Koszt materiału jest niewielki - kolega okleił (i to w różne kolory i
wzorki) Puga 206 i mówił coś o 300-400zł na całe auto (bez dachu).
Folia jest trochę rozciągliwa, ale nie można przekroczyć jakiejś tam
niewielkiej rozciągliwości, bo wtedy na takim rozciągnięciu zaczyna
wyglądać źle.
Narzędzia i chemia raczej niespecjalne - przyda się pewnie denaturat do
otłuszczenia blachy przed naklejaniem i to chyba wszystko.
Natomiast największy koszt operacji to raczej wycinanie i dopasowywanie
fragmentów do siebie - żeby to zrobić ładnie trzeba poświęcić na to
sporo pracy i przy usłudze oklejania chyba to kosztuje najwięcej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.10 16:32 z
- 24.10.10 02:53 Brzezi
- 25.10.10 01:37 Tomasz Pyra
- 27.10.10 00:49 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=