-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 23 Oct 2010 15:18:41 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
References: <1bk14ivar1zb8$.110wnqio2gqfl$.dlg@40tude.net>
<4cc14a4e$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9rj3b$bvm$1@news.onet.pl>
<4cc155b3$1@news.home.net.pl>
<12q5h0r8nyejw$.3m53160h6i1u.dlg@40tude.net>
<o...@b...softax.pl>
<1o9w1dyl7rstp$.130zojbesecqf.dlg@40tude.net>
<i9rvf5$gqj$1@inews.gazeta.pl> <i9s023$ict$1@news.onet.pl>
<4cc18545$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
<4cc1dc04$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
<i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <4cc2e0af$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.254.139
X-Trace: 1287839919 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 83.25.254.139:40189
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320074
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-23 14:25, z pisze:
> Yans van Horn pisze:
>
>> Dobra folia, np. Seria 400 z cfc ma trwałość do 12 lat. Po poprawnym
>> oklejeniu przetrwa długo:-)
>
> Czy takie oklejanie technicznie się bardzo różni od oklejania reklam?
> Czy folia jest rozciągliwa? Czy trzeba mieć specjalne narzędzia, chemię?
> A jeśli nie to jaki jest koszt materiału na np. Astrę?
Koszt materiału jest niewielki - kolega okleił (i to w różne kolory i
wzorki) Puga 206 i mówił coś o 300-400zł na całe auto (bez dachu).
Folia jest trochę rozciągliwa, ale nie można przekroczyć jakiejś tam
niewielkiej rozciągliwości, bo wtedy na takim rozciągnięciu zaczyna
wyglądać źle.
Narzędzia i chemia raczej niespecjalne - przyda się pewnie denaturat do
otłuszczenia blachy przed naklejaniem i to chyba wszystko.
Natomiast największy koszt operacji to raczej wycinanie i dopasowywanie
fragmentów do siebie - żeby to zrobić ładnie trzeba poświęcić na to
sporo pracy i przy usłudze oklejania chyba to kosztuje najwięcej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.10 16:32 z
- 24.10.10 02:53 Brzezi
- 25.10.10 01:37 Tomasz Pyra
- 27.10.10 00:49 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-10-16 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 imigranci
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-16 Białystok => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-16 Namierzanie telefonu - Andrychów cd.
- 2024-10-16 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-16 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-16 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=