eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzemalowanie auta bez poprawek blacharskichRe: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 23 Oct 2010 15:18:41 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Thunderbird/3.1.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przemalowanie auta bez poprawek blacharskich
    References: <1bk14ivar1zb8$.110wnqio2gqfl$.dlg@40tude.net>
    <4cc14a4e$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9rj3b$bvm$1@news.onet.pl>
    <4cc155b3$1@news.home.net.pl>
    <12q5h0r8nyejw$.3m53160h6i1u.dlg@40tude.net>
    <o...@b...softax.pl>
    <1o9w1dyl7rstp$.130zojbesecqf.dlg@40tude.net>
    <i9rvf5$gqj$1@inews.gazeta.pl> <i9s023$ict$1@news.onet.pl>
    <4cc18545$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc1dc04$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i9uk7c$17o$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <4cc2e0af$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.254.139
    X-Trace: 1287839919 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 83.25.254.139:40189
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320074
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-23 14:25, z pisze:
    > Yans van Horn pisze:
    >
    >> Dobra folia, np. Seria 400 z cfc ma trwałość do 12 lat. Po poprawnym
    >> oklejeniu przetrwa długo:-)
    >
    > Czy takie oklejanie technicznie się bardzo różni od oklejania reklam?
    > Czy folia jest rozciągliwa? Czy trzeba mieć specjalne narzędzia, chemię?
    > A jeśli nie to jaki jest koszt materiału na np. Astrę?

    Koszt materiału jest niewielki - kolega okleił (i to w różne kolory i
    wzorki) Puga 206 i mówił coś o 300-400zł na całe auto (bez dachu).
    Folia jest trochę rozciągliwa, ale nie można przekroczyć jakiejś tam
    niewielkiej rozciągliwości, bo wtedy na takim rozciągnięciu zaczyna
    wyglądać źle.
    Narzędzia i chemia raczej niespecjalne - przyda się pewnie denaturat do
    otłuszczenia blachy przed naklejaniem i to chyba wszystko.

    Natomiast największy koszt operacji to raczej wycinanie i dopasowywanie
    fragmentów do siebie - żeby to zrobić ładnie trzeba poświęcić na to
    sporo pracy i przy usłudze oklejania chyba to kosztuje najwięcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: