  • 1. Data: 2016-03-18 14:18:24
    Temat: Przełącznik suwakowy - gdzie to kupię?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gdzie kupię taki przełącznik?

    http://voila.pl/349/r4igk/
    4 kontakty, jeśli licząc nazwiemy je 1, 2, 3, 4...
    to w środku suwak łączy w trzech pozycjach stabilnych:
    1. 1-2
    2. 2-3
    3. 3-4

    Widział ktoś może takie cóś?

  • 2. Data: 2016-03-18 16:11:35
    Temat: Re: Przełącznik suwakowy - gdzie to kupię?
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-18 o 14:18, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > http://voila.pl/349/r4igk/
    > 4 kontakty, jeśli licząc nazwiemy je 1, 2, 3, 4...
    > to w środku suwak łączy w trzech pozycjach stabilnych:

    To się chyba przełącznik hebelkowy nazywa.

  • 3. Data: 2016-03-18 16:46:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    > To się chyba przełącznik hebelkowy nazywa.

    Fajnie, tylko gdzie takiego dziada jak na obrazku kupić? :-)

  • 4. Data: 2016-03-18 16:56:58
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-18 o 16:46, Pszemol pisze:
> [...]
    >>> 2. 2-3

    > Fajnie, tylko gdzie takiego dziada jak na obrazku kupić? :-)

    Pomyliłem się. Hebelkowy to jest ten z dźwigienką. Dobrze to nazwałeś -
    suwakowy.

    Jedna minuta szukania na allegro przyniosła np. to:

    http://allegro.pl/x-tron-przelacznik-suwakowy-3-pozy
    cje-9x25x10mm-i5951677621.html

  • 5. Data: 2016-03-18 17:00:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > suwakowy.
    >
    > Jedna minuta szukania na allegro przyniosła np. to:

    No blisko, blisko, ale to jednak wciąż nie "to".
    Aczkolwiek widzę, że lepiej Ci idzie szukanie bo to co mi wyskakiwało nie
    było podobne do niczego :-))))

  • 6. Data: 2016-03-18 21:41:51
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Gdzie kupię taki przełącznik?
    http://voila.pl/349/r4igk/

    Najbardziej zbliżony wyglądem wydaje się być MFP 130-R, np. tu:
    http://www.mercateo.com.pl/p/115P-13511213/Prze_aczn
    iki_suwakowe_on_on_on_1P.html

  • 7. Data: 2016-03-20 17:50:55
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AS <N...@p...onet.pl> wrote:
    > Gdzie kupię taki przełącznik?
    > http://voila.pl/349/r4igk/
    >
    > Najbardziej zbliżony wyglądem wydaje się być MFP 130-R, np. tu:
> [...]

    Dzieki, rzeczywiscie bardzo blisko. Obudowa nie ma wypustek do lutowania
    ale to pikus....