  • 1. Data: 2015-10-14 09:44:28
    Temat: Przełącznik do wentylatora sufitowego
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    Witam
    Miałem wczoraj w ręce wentylator sufitowy (tzw . bazarowy) z
    oświetleniem pod spodem. Reanimowałem w nim włącznik wentylatora (coś co
    umożliwia zmianę prędkości obrotowej wentylatora) ale problem pewien
    pozostał. Ułamany jest plastik na który nakręcana jest nakrętka tak aby
    całość trzymała się obudowy. Włącznik działa ale jest nie do końca
    wygodny w użytkowaniu. Do włącznika dochodzą 4 przewody. Gdzie takie
    utrojstwo kupić. Niestety nie da się odczytać modelu wentylatora i nie
    wiem jak rozpocząć poszukiwania.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-10-14 10:01:36
    Temat: Re: Przełącznik do wentylatora sufitowego
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik EiNStEiN napisał:
> [...]
    > wygodny w użytkowaniu. Do włącznika dochodzą 4 przewody. Gdzie takie
    > utrojstwo kupić. Niestety nie da się odczytać modelu wentylatora i nie

    Od zdjęcia Einsteinie. Jak je gdzieś wrzucisz i podasz tu link, to może
    ktoś taki widział i podpowie.

  • 3. Data: 2015-10-14 10:49:50
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 10:01, Maciek pisze:

    > Od zdjęcia Einsteinie. Jak je gdzieś wrzucisz i podasz tu link, to może
    > ktoś taki widział i podpowie.
    Wiem, że od tego należało by zacząć ale odległościowo to jest jakie 120
    km. ode mnie. A nie pomyślałem wczoraj zrobić fotki jak miałem to
    rozłożone. A nikt chyba się nie odważy aby się do tego dobrać.

  • 4. Data: 2015-10-14 11:54:36
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 10:49, EiNStEiN pisze:

    > Wiem, że od tego należało by zacząć ale odległościowo to jest jakie 120
    > km. ode mnie. A nie pomyślałem wczoraj zrobić fotki jak miałem to
    > rozłożone. A nikt chyba się nie odważy aby się do tego dobrać.

    tutaj schemat
    http://tiny.pl/gm2md

  • 5. Data: 2015-10-14 17:49:00
    Od: Maciek <m...@p...com>

    > tutaj schemat
    > http://tiny.pl/gm2md

    Szkoda. Rozumiem, że potrzebujesz coś, co mocuje ten przełącznik:
    http://www.kte.com.hk/product_speed_control_pull_cha
    in_switch_3_speed.htm
    ?
    Może być trudno, bo zwykle nie sporowadza się części zamiennych do
    takich urządzeń.

  • 6. Data: 2015-10-15 12:58:34
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 17:49, Maciek pisze:

> [...]
    in_switch_3_speed.htm
    > ?
    > Może być trudno, bo zwykle nie sporowadza się części zamiennych do

    Takie cuś dokładnie.