  • Data: 2010-03-19 11:52:31
    Temat: Re: Przełączanie sygnałów RS232
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już precyzuje:
    >
    > Mam 2 urządzenia z rs232 a i b, potrzebuję je podłączyć do 3-go z rs232
    > (c), w danym czasie tylko jedno urządzenie np a ma być podłączone z c
    >
    > a -------
    > \ ------------- c
    > b -------
    >
    > Układ może mieć wspólną masę ale 4 podstawowe sygnały TXD,RXD,CTS,RTS
    > musza być od siebie odizolowane.
    >
    > W ostateczności zastosuję 3xMAX232 + multiplexer ale chciałbym tego
    > uniknąć, w tej chwili uzywam przekaźników.
    >
    > Do dyspozycji mam tylko 5V. I niechciałbym się bawić w przetwornice +-
> [...]
    Strzelam bez przemyslenia wiec moge opowiadac glupoty - potraktuj wiec to
    kolego jako kierunek przemyslen a nie propozycje rozwiazania.
    Jezeli urzadzenia uzywaja sygnalow CTS RTS to byc moze dalo by sie zsumowac
    sygnaly diodami i wymusic urzadzenie nieaktywne aby milczalo.

    Innym roziwazaniem moze byc (tez nie sprawdzona koncepcja ktora nie musi sie
    sprawdzic) to polaczenie 3 maxami i kluczowanie ich zasilania

    pozdrawiam wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE