  • Data: 2015-06-05 11:50:06
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Jun 2015 08:51:52 +0200, abn140 napisał(a):
    > widze ze trzeba jak nic wyslac to do Austrii bo ci biedacy nie maja pojecia
    > o co chodzi.
    > i pewnie bez JAKICHKOLWIEK analiz wylaczyli ten kretynski przepis po
    > roku....

    Akurat austryjackie dane pamietam.
    Oni mieli od 25 lat bardzo stabilny spadek wypadkow.
    Co roku mniej, i to w miare stabilnie malalo.

    Wprowadzili swiatla ... i spadlo mniej niz przecietnie ...

    > z gory sorry jesli sie myle i nadal jezdzi sie tam na swiatlach. nie mam
    > czasu szukac.

    Wycofali.

    Tylko ze w miedzyczasie Unia wprowadzila nakaz swiatel dziennych we
    wszystkich nowych pojazdach.
    Wiec chca czy nie chca - musza na swiatlach.

    J.