  • Data: 2015-06-04 11:17:18
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-04 o 08:42, t-1 pisze:
    > Artykuł dadrl wprawdzie na stronie JKM, ale to akurat bez znaczenia dla
    > meritum sprawy.
    > Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne
    > skutki dziennej jazdy na światłach.
    >
    > http://korwin-mikke.pl/forum/read.php?50,24436

    W tym artykule nie ma żadnej rzeczowej treści. Typowy bełkot dostosowany
    poziomem do wyznawców korwinizmu i ich alternatywnej rzeczywistości, w
    której żyją. Konstrukcja artykułu polega na łączeniu ze sobą faktoidów
    bez wskazania ciągu przyczynowo-skutkowego, a ewentualne wątpliwości
    rozwiewane kreatywną retoryką na zasadzie: "Czy Jacek Kurski przekroczył
    prędkość? Nie on jechał prawidłowo. To asfalt za szybko przesuwał się
    pod jego samochodem."

    Nie jestem miłośnikiem jazdy na światłach, ale "artykuły" takie jak
    powyższy tylko pogłębiają stanowisko strony przeciwnej, obnażając, że
    nie ma rzeczowego argumentu przeciwko.