  • Data: 2010-05-31 13:56:18
    Temat: Re: Przekret z nakazem jazdy na swiatlach
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Ale dlaczego od stycznia do grudnia? A nie od kwietnia do marca, albo od
    > maja do kwietnia? To jest podział arbitralny. Już ci gdzie indziej
    > odpisałem, co w ramach twojej "walki z manipulacją" skrzętnie wyciąłeś,
    > że tylko przy takiej zmianie zupełnie się rozjeżdża cała
    > pseudostatystyczna argumentacja.

    Jasne. Mamy przyjąć wygodny czasokres aby wykazać że światła polepszyły
    bezpieczeństwo w roku 2007? I tak w każdym innym będzuemy wybierać
    odpowiadające do teroii miesiące?

    > Och tak... To jest OGROMNA różnica. W tej ilości spalonego paliwa...

    Wg zgrubnych obliczeń jest to 2 mld zł więcej wpływów z tytułu akcyzy.
    Dziennie.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!