eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrzekrętRe: Przekręt
  • Data: 2014-10-06 16:53:58
    Temat: Re: Przekręt
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-05 o 11:23, 666 pisze:
    > Przyznam, że z zerem wiodącym było "ładniej" - na wizytówkach, stronach
    > www itp itd. ;-))
    > Sami porównajcie:
    >
    > (22) 123-45-67
    > (022) 123-45-67

    A po jaki vooy te nawiasy? W czasach z przejściowym zerem miało sens
    ewentualnie (0)22 123-45-67

    > Do tego bez zera rodzi się problem dla numerów telefonicznych, które
    > zaczynają sie jak komórkowe, różnych 723-, 669-, 561-
    > "Ludność" (bo oczywiście nie my wyjadacze) się myli, a i ja sam nie
    > wiem, czy dzwonią do mnie z komórki, czy z Dolnego Sląska lub Pomorza.

    Przepraszam, a jakie to ma znaczenie? Ludność, jeśli jeszcze nawet ma
    stacjonarne, nie ma raczej clipa. A jak na komórkę, to przecież na ogół
    w przypadku oddzwaniania nie ma już "drożej do Play", co najwyżej może
    być taniej/w pakiecie do własnej sieci komórkowej oraz do stacjonarnych.


    Przemek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: