  • 81. Data: 2009-08-26 15:26:53
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Piotr May pisze:
    > Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
    > wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....

    Trzeba bylo zapytac. Kumpel sprzedal R1'01 z 80 tys km na liczniku. I
    jezdzila dobrze. Widocznie RN12 i nowsze to jednak slabsze sa co tylko
    potwierdza ogolna opinie o "nowszych" R1.

    Twoje szczescie ze silniki nie sa drogie bo za 2-3 tysie kupisz na
    spokojnie caly, tylko trzeba miec nie lada szczescie zeby jakis dobry
    trafic ktory nie bedzie zajechany. Ale tak to jest z kupowaniem
    motocykli i czesci w Polszy.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 82. Data: 2009-08-26 21:54:34
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    gildor pisze:

    > a kupujący sprzedającego.

    Moj przyklad gildor -

    wczoraj od 7 rano do 2 am zrobilem ponad 900km podstawiajac R1
    kupujacemu pod nos - zaliczke wplacil za transport wiec chcac byc
    uprzejmym przejechalem dystans bez najmniejszego problemu i jeszcze
    swiezo zamontowana nawigacje sobie przetestowalem. A gosc co? Krazyl
    wokol motocykla przez 4 godziny starajac sie znalezc cokolwiek do czego
    moglby sie przyczepic i na koniec zabil mnie smieszna propozycja cenowa
    myslac najwyrazniej ze jestem desperatem chyba ktory za wszelka cene
    chce sie pozbyc DOBREGO motocykla wiec wrocilem na kolach do domu tracac
    caly dzien + dzis napieprzaja mnie i plecy i nadgarstki :/ . Odwyklem
    juz od takich tras. Zeby bylo malo- zainteresowany ktory pojecia o
    sportowych motocyklach bladego nie ma stawia obok mojej "skarbonki" swoj
    przeszlifowany zlom Suzuki K1 z krzywymi tarczami itd ktory zyje wlasnym
    zyciem podczas jazdy i twierdzi uparcie ze jest w lepszym stanie (cycki
    mi opadly totalnie, przysiegam takiej "obelgi" jeszcze od nikogo nie
    slyszalem przy zadnym z moich ex-moto z ktorych szczesliwi nabywcy sie
    cieszyli). To juz wole zeby R1 postala sobie jeszcze w garazu albo
    sprzedam ja golusienka i bez zadnych dodatkow jak zardzewieje albo
    sprzedam ja za granica gdzie ja naprawde docenia :)

    Kolejne "zyciowe" doswiadczenie w Pl na minus. Ale co moje, to moje ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 83. Data: 2009-08-27 06:00:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "marider"

    Zeby bylo malo- zainteresowany ktory pojecia o sportowych motocyklach
    bladego nie ma stawia obok mojej "skarbonki" swoj przeszlifowany zlom
    Suzuki K1

    Ja jezdzac po miescie obserwujac ostatnia akcja reklamowa tejze marki
    wymyslilem haslo
    "To nic ,ze Suzuki..."

    ***To juz wole zeby R1 postala sobie jeszcze w garazu albo
    sprzedam ja golusienka i bez zadnych dodatkow jak zardzewieje albo
    sprzedam ja za granica gdzie ja naprawde docenia :)

    Albo ja moze do niej dojrzeje :)

    ***Kolejne "zyciowe" doswiadczenie w Pl na minus. Ale co moje, to moje ;)

    Czemu na minus???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 84. Data: 2009-08-27 06:37:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:
> [...]
    zx9.html

    > Rama w okolicach główki, a konkretnie przepustu kabli w ramie.

    tuż nad wlotem do airboxa. z obu stron od góry, zwykle zaczyna się od
    wewnątrz (od strony baku)

    > Lubi
    > pękać. Jeśli jest pospawana to spaw NIE MOŻE BYĆ szlifowany i ma być
    > ładny optycznie, bez grudek, purchli itp, czysty, ładny ścieg. Jak jest
    > dobrze pospawane to jest mocniejsze niż oryginał więc nie dyskwalifikuje
    > to motocykla z automatu.

    właśnie :)

    z mechanicznych: skrzynia biegów. Bartek, musisz się nim przejechac na
    każdym biegu z dobrym przyspieszeniem. skrzynie w nich są słabe. bieg
    może wypadać, lub przeskakiwać. też do zrobienia, ale ja na to sporo
    obniżyłem cenę.
    to z typowych spraw.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 85. Data: 2009-08-27 06:41:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:

    > coz...........wiesz tak mozna sobie cóżować, póki osobiscie to kogos nie
    > dotyka.prawda jest taka ze 99% handlowcow chce oszukac i wcisnac kit.i to
    > moim zdaniem powinno byc karane surowo za ukrycie wad pojazdu np spawana
    > rama, po duzym dzwonie itd.jesli oczywiscie sprzedajacy to ukryl.

    przecież jest. umowa ma takie zapisy. tylko trzeba iść do sądu, a nie
    zlewać temat.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 86. Data: 2009-08-27 06:44:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    marider pisze:

> [...]
    > sprzedam ja za granica gdzie ja naprawde docenia :)
    >

    > Kolejne "zyciowe" doswiadczenie w Pl na minus. Ale co moje, to moje ;)

    jakto? przecież zaliczke dostałeś, to chyba mu nie oddałeś? wycofał się
    z umowy, nie?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 87. Data: 2009-08-27 06:51:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > jakto? przecież zaliczke dostałeś, to chyba mu nie oddałeś? wycofał
    > się z umowy, nie?

    no oczywiście, ze nie oddał. Pieniądze byly na dojazd i kolega ani słowem o
    pieniądzach nie wspomniał .. tylko o straconym czasie i sile.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 88. Data: 2009-08-27 06:59:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > gildor wydusił z siebie te słowy:

    > no oczywiście, ze nie oddał. Pieniądze byly na dojazd i kolega ani
    > słowem o pieniądzach nie wspomniał .. tylko o straconym czasie i sile.

    a, fakt, za transport.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 89. Data: 2009-08-27 07:10:43
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > tuż nad wlotem do airboxa. z obu stron od góry, zwykle zaczyna się od
    > wewnątrz (od strony baku)
    Zwroce uwage, dzieki

> [...]
    > wypadać, lub przeskakiwać. też do zrobienia, ale ja na to sporo obniżyłem
    Ech, zeby ocenic na wlasne oczy musze sie przewiezc prawie 350 km w jedna
    strone.
    BTW, czy do skrzyni trzeba rozpolawiac silnik, czy dostep jest latwiejszy
    niz w imbryku? Bo jak pamietam ile placilem za samo rozpolowienie silnika w
    GSXFie to mi sie slabo robi :)

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    szukam zx9

  • 90. Data: 2009-08-27 07:20:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zwroce uwage, dzieki

    > Ech, zeby ocenic na wlasne oczy musze sie przewiezc prawie 350 km w jedna
    > strone.

    no nie poradzę :) z fotek nic nie widać.

    > BTW, czy do skrzyni trzeba rozpolawiac silnik, czy dostep jest latwiejszy
    > niz w imbryku? Bo jak pamietam ile placilem za samo rozpolowienie silnika w
    > GSXFie to mi sie slabo robi :)

    a tego to ja nie wiem.

    --
    gildor