eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzekrecanie licznikow › Re: Przekrecanie licznikow [OT]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Date: Thu, 27 Aug 2009 09:20:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <h75c34$svg$5@news.onet.pl>
    References: <f...@k...googlegroups.com>
    <h6pgo8$gha$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6ppfl$5m0$1@inews.gazeta.pl>
    <h6re5r$u46$1@news.onet.pl> <h6rqfe$k0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h6s00q$26t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6s0lk$b39$1@news.onet.pl>
    <h6s1k8$dnq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h6s1f7$cu5$2@news.onet.pl>
    <h6tdjl$uub$1@news.onet.pl> <h70aog$jt3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h70b6f$363$6@news.onet.pl> <h737pi$sad$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h7380k$kqn$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h759ii$svg$1@news.onet.pl>
    <h75bls$hpv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.108.194.202
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1251357604 29680 193.108.194.202 (27 Aug 2009 07:20:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Aug 2009 07:20:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <h75bls$hpv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608368
    [ ukryj nagłówki ]

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:h759ii$svg$1@news.onet.pl...
    >>> Rama w okolicach główki, a konkretnie przepustu kabli w ramie.
    >> tuż nad wlotem do airboxa. z obu stron od góry, zwykle zaczyna się od
    >> wewnątrz (od strony baku)
    > Zwroce uwage, dzieki
    >
    >>> Lubi pękać. Jeśli jest pospawana to spaw NIE MOŻE BYĆ szlifowany i ma być
    >>> ładny optycznie, bez grudek, purchli itp, czysty, ładny ścieg. Jak jest
    >>> dobrze pospawane to jest mocniejsze niż oryginał więc nie dyskwalifikuje
    >>> to motocykla z automatu.
    >> właśnie :)
    >>
    >> z mechanicznych: skrzynia biegów. Bartek, musisz się nim przejechac na
    >> każdym biegu z dobrym przyspieszeniem. skrzynie w nich są słabe. bieg może
    >> wypadać, lub przeskakiwać. też do zrobienia, ale ja na to sporo obniżyłem
    >> cenę.
    >> to z typowych spraw.
    > Ech, zeby ocenic na wlasne oczy musze sie przewiezc prawie 350 km w jedna
    > strone.

    no nie poradzę :) z fotek nic nie widać.

    > BTW, czy do skrzyni trzeba rozpolawiac silnik, czy dostep jest latwiejszy
    > niz w imbryku? Bo jak pamietam ile placilem za samo rozpolowienie silnika w
    > GSXFie to mi sie slabo robi :)

    a tego to ja nie wiem.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: