  • 91. Data: 2009-08-27 07:52:11
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    gildor pisze:

    > a, fakt, za transport.

    Podobno dalem ciala bo z 500zl zaliczki(za transport) odliczylem tylko
    za paliwo 300 i reszte oddalem zeby bylo "fair" (jechalem na kolach -
    akurat moj mechanik ma urlop i busa bylo brak do transportu). Nastepnym
    razem motocykl odstawiam dopiero po wizycie kupujacego u mnie i bez
    scinania "bo na zdjeciach wygladal lepiej/czysty!" , mam dosc takich
    wycieczek "na darmo" a i plecow mi juz szkoda (stary sie chyba robie hehe).

    Ech.. [reklama on]W zwiazku z czym przebieg R1 to obecnie 26 tys km
    (_nie krecone_). Stan sprzeta nadal bdb+ a jeszcze dla odprezenia
    kupilem krotkie klamki Pazzo Racing po powrocie ;)[reklama off]

    Pzdr
    PS: w poniedzialek przed wyjazdem zdazylem zahaczyc jeszcze o hamownie
    zeby zrobic finalny pomiar po zamontowaniu wszystkich juz dodatkow
    "silnikowych". Wyszlo mniej niz sie spodziewalem bo "tylko" 149,6KM ale
    mozliwe ze mape w PC3 mam do bani wgrana :/ Mimo to nowsze R1 i tak
    wymiekaja :D
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 92. Data: 2009-08-27 08:10:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    BartekGSXF pisze:

    > BTW, czy do skrzyni trzeba rozpolawiac silnik

    trzeba.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 93. Data: 2009-08-30 19:39:12
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Michu <m...@w...pl>

    On Tue, 25 Aug 2009 21:23:53 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

> [...]
    >zobaczyl od razu powiedzial" 50 000 km? R1 ? leci olej? szybko
    >sprzedaj..." Powazniejsze badanie troche pozniej dokladnie potwierdzily
    > te slowa. Na szczescie nawinal sie rewelacyjny silnik przypadkiem...
    >(fachowiec = Fachowiec przez duze F, dawny scigant, obecnie serwisant
    >pewniej ekipy z MMP, znany bardzo dobrze w swiatku sportow motocyklowych
    >w Polsce - zeby nie bylo ze mowie o jakims "fachowcu)
    >Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
    >wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....

    Piomey, panewko Ty moja, co Ty wiesz o zajechanych silnikach.
    Tomka z 3city cbrf4i mialo chyba ze 100kkm jak sprzedawal i kolejny
    nabywca dalej tym smigal.

    Ps. A juz liczylem, ze bedziesz sie chcial kozy pozbyc i miejsce na
    paletach przyszykowalem na nowy nabytek...

    .

    Pozdro 600
    Michu
    Yamahaha Posen Rejsing Tim