eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzekrecanie licznikowRe: Przekrecanie licznikow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Michu <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przekrecanie licznikow
    Date: Sun, 30 Aug 2009 21:39:12 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 43
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <h6pgo8$gha$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6ppfl$5m0$1@inews.gazeta.pl>
    <h6re5r$u46$1@news.onet.pl> <h6rqfe$k0j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h6s00q$26t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h6s0lk$b39$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <h7001k$96v$1@news.onet.pl>
    <4a93bc57$1@news.home.net.pl> <h70g47$q4h$1@news.onet.pl>
    <4a93cf19$1@news.home.net.pl> <h70j7s$3j8$1@news.onet.pl>
    <4a9423b9$1@news.home.net.pl> <h719n6$a3$1@news.onet.pl>
    <4a943997$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: c50-81.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1251660727 78095 62.21.50.81 (30 Aug 2009 19:32:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Aug 2009 19:32:07 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.91/32.564
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:608513
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 25 Aug 2009 21:23:53 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >Kuczu pisze:
    >> Piotr May pisze:
    >>>> No i co bys z niej wywnioskowal ?
    >>> duzo
    >> No ale co ? Tak konkretnie, po mesku. Bo slaba kompresja moze miec wiele
    >> przyczyn. Od zjebanych pierscieni, poprzez zjebane uszczelki, peknieta
    >> glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
    >> wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny
    >> latwo usunac, drugie trudno.
    >Jakbym widzial slaba kompresje na poczatku to po prostu bym sie zaczal
    >mocno zastanawiac, a byc moze po prostu bym jej nie kupil?
    >Ona po prostu byla zajechana. A ze dupa ze mnie a nie fachowiec to nie
    >laczylem np polgodzinnego meczenia sprzeta zeby odpalil (w dwa tygodnie
    >po kupnie) na cieplym silniku, Jezdzilem od punktu A do punktu B -
    >dawalo rade, olej lecial z odmy, ale niby nie duzo, a huj yamahy tak
    >maja... (niby...) Kilka bardzo wczesnych objawow teraz mi mowi duzo,
    >wtedy mowilo mi nic.
    >No i tak naprawde pierwszy fachowiec od sportowych silnikow ktory ja
    >zobaczyl od razu powiedzial" 50 000 km? R1 ? leci olej? szybko
    >sprzedaj..." Powazniejsze badanie troche pozniej dokladnie potwierdzily
    > te slowa. Na szczescie nawinal sie rewelacyjny silnik przypadkiem...
    >(fachowiec = Fachowiec przez duze F, dawny scigant, obecnie serwisant
    >pewniej ekipy z MMP, znany bardzo dobrze w swiatku sportow motocyklowych
    >w Polsce - zeby nie bylo ze mowie o jakims "fachowcu)
    >Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
    >wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....

    Piomey, panewko Ty moja, co Ty wiesz o zajechanych silnikach.
    Tomka z 3city cbrf4i mialo chyba ze 100kkm jak sprzedawal i kolejny
    nabywca dalej tym smigal.


    Ps. A juz liczylem, ze bedziesz sie chcial kozy pozbyc i miejsce na
    paletach przyszykowalem na nowy nabytek...

    .

    Pozdro 600
    Michu
    Yamahaha Posen Rejsing Tim

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: