  • 71. Data: 2009-08-25 11:51:12
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > kompresje ?

    No i co bys z niej wywnioskowal ? I opowiedz mi jak bys mierzyl
    kompresje w R1 na podworku u sprzedajacego. I kto by rozbieral plastiki,
    airboxy itp. ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 72. Data: 2009-08-25 17:50:37
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > No i co bys z niej wywnioskowal ?

    duzo

    > I opowiedz mi jak bys mierzyl
    > kompresje w R1 na podworku u sprzedajacego. I kto by rozbieral plastiki,
    > airboxy itp. ?

    No wlasnie. Do tej pory nie pomyslalbym o takiej procedurze myslalem ze
    silnik to silnik. Troche sie przez ostatnie dwa lata douczylem i teraz -
    znajac awaryjnosc sportowych silnikow, powaznie sie zastanawiam co
    zrobic jak mi sie kiedys jeszcze zachce kupic sporta.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 73. Data: 2009-08-25 17:57:41
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 25 Aug 2009 19:50:37 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >duzo

    A ile ta R1 przejechała od momentu kupna? Regulowałeś po zakupie
    zawory? A tak w ogóle, to ciśnienie spieprza górą, czy dołem?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 74. Data: 2009-08-25 18:14:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > duzo

    No ale co ? Tak konkretnie, po mesku. Bo slaba kompresja moze miec wiele
    przyczyn. Od zjebanych pierscieni, poprzez zjebane uszczelki, peknieta
    glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
    wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny
    latwo usunac, drugie trudno.

  • 75. Data: 2009-08-25 19:15:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 25 Aug 2009 19:50:37 +0200, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    [...]
    > Troche sie przez ostatnie dwa lata douczylem i teraz - znajac awaryjnosc
    > sportowych silnikow, powaznie sie zastanawiam co zrobic jak mi sie
    > kiedys jeszcze zachce kupic sporta.

    Kupisz nówkę? ;->>

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 76. Data: 2009-08-25 19:23:53
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
    > wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny

    Jakbym widzial slaba kompresje na poczatku to po prostu bym sie zaczal
    mocno zastanawiac, a byc moze po prostu bym jej nie kupil?

    Ona po prostu byla zajechana. A ze dupa ze mnie a nie fachowiec to nie
    laczylem np polgodzinnego meczenia sprzeta zeby odpalil (w dwa tygodnie
    po kupnie) na cieplym silniku, Jezdzilem od punktu A do punktu B -
    dawalo rade, olej lecial z odmy, ale niby nie duzo, a huj yamahy tak
    maja... (niby...) Kilka bardzo wczesnych objawow teraz mi mowi duzo,
    wtedy mowilo mi nic.

    No i tak naprawde pierwszy fachowiec od sportowych silnikow ktory ja
    zobaczyl od razu powiedzial" 50 000 km? R1 ? leci olej? szybko
    sprzedaj..." Powazniejsze badanie troche pozniej dokladnie potwierdzily
    te slowa. Na szczescie nawinal sie rewelacyjny silnik przypadkiem...

    (fachowiec = Fachowiec przez duze F, dawny scigant, obecnie serwisant
    pewniej ekipy z MMP, znany bardzo dobrze w swiatku sportow motocyklowych
    w Polsce - zeby nie bylo ze mowie o jakims "fachowcu)

    Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
    wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 77. Data: 2009-08-25 19:43:50
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    marider wrote:

    > Fakt, FJta tez zrobilem ok 9 tys km w niecale 4 miesiace ale to byl moj
    > rekord ktorego jeszcze nie pobilem na 2 kolkach. Srednio w sezonie
    > nakrecam max po 6 tys (ostatnie dwa sezony zakonczylem po ok.3 tys km, w
    > tym zrobilem tez jakies 2500km na razie).
    >
    > Kumpel w zeszlym sezonie zrobil cos kolo 100km (doslownie STO
    > KILOMETROW). Takze nie mowcie ze sie nie da ;)

    Wiesz, ja np mam kilka motocykli, i tak sie zlozylo, ze jednym z nich w
    zeszlym sezonie zrobilem 0km.
    K.14.

  • 78. Data: 2009-08-26 11:44:16
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak
    http://allegro.pl/item722999481_kawasaki_zx_9r_zx9r_
    zx9.html
    A o tej mozesz cos powiedziec?
    Czego szukac w 9 podczas kupna, na co zwracac uwage? Jakies konkretne
    miejsca, dzwieki?
    Jakis konkretny przedzial cenowy od ktorego nalezy zaczac szukanie?

    pozdrawiam
    Bartek

  • 79. Data: 2009-08-26 11:55:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:
> [...]
    zx9.html
    > A o tej mozesz cos powiedziec?
    > Czego szukac w 9 podczas kupna, na co zwracac uwage? Jakies konkretne

    Rama w okolicach główki, a konkretnie przepustu kabli w ramie. Lubi
    pękać. Jeśli jest pospawana to spaw NIE MOŻE BYĆ szlifowany i ma być
    ładny optycznie, bez grudek, purchli itp, czysty, ładny ścieg. Jak jest
    dobrze pospawane to jest mocniejsze niż oryginał więc nie dyskwalifikuje
    to motocykla z automatu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 80. Data: 2009-08-26 12:51:46
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > a kupujący sprzedającego. sprzedający ukrywa wady, a kupujący znalezione
    > uwydatnia. zdrowe podejście do tynku, czyż nie? to jest biznes.
    > a że kupujący stoi zwykle na tej bardziej straconej pozycji... cóż.

    coz...........wiesz tak mozna sobie cóżować, póki osobiscie to kogos nie
    dotyka.prawda jest taka ze 99% handlowcow chce oszukac i wcisnac kit.i to
    moim zdaniem powinno byc karane surowo za ukrycie wad pojazdu np spawana
    rama, po duzym dzwonie itd.jesli oczywiscie sprzedajacy to ukryl.