-
71. Data: 2009-08-25 11:51:12
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Kuczu <q...@g...com>
Piotr May pisze:
> kompresje ?
No i co bys z niej wywnioskowal ? I opowiedz mi jak bys mierzyl
kompresje w R1 na podworku u sprzedajacego. I kto by rozbieral plastiki,
airboxy itp. ?
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
72. Data: 2009-08-25 17:50:37
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Piotr May <p...@r...pl>
Kuczu pisze:
> Piotr May pisze:
>
>> kompresje ?
>
> No i co bys z niej wywnioskowal ?
duzo
> I opowiedz mi jak bys mierzyl
> kompresje w R1 na podworku u sprzedajacego. I kto by rozbieral plastiki,
> airboxy itp. ?
No wlasnie. Do tej pory nie pomyslalbym o takiej procedurze myslalem ze
silnik to silnik. Troche sie przez ostatnie dwa lata douczylem i teraz -
znajac awaryjnosc sportowych silnikow, powaznie sie zastanawiam co
zrobic jak mi sie kiedys jeszcze zachce kupic sporta.
--
piomay
www.piomay.riders.pl
-
73. Data: 2009-08-25 17:57:41
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Eskimos <e...@t...pl>
On Tue, 25 Aug 2009 19:50:37 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
wrote:
>>> kompresje ?
>>
>> No i co bys z niej wywnioskowal ?
>
>duzo
A ile ta R1 przejechała od momentu kupna? Regulowałeś po zakupie
zawory? A tak w ogóle, to ciśnienie spieprza górą, czy dołem?
--
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
-
74. Data: 2009-08-25 18:14:44
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Kuczu <q...@g...com>
Piotr May pisze:
>> No i co bys z niej wywnioskowal ?
>
> duzo
No ale co ? Tak konkretnie, po mesku. Bo slaba kompresja moze miec wiele
przyczyn. Od zjebanych pierscieni, poprzez zjebane uszczelki, peknieta
glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny
latwo usunac, drugie trudno.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
75. Data: 2009-08-25 19:15:18
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Tue, 25 Aug 2009 19:50:37 +0200, Piotr May <p...@r...pl> wrote:
[...]
> Troche sie przez ostatnie dwa lata douczylem i teraz - znajac awaryjnosc
> sportowych silnikow, powaznie sie zastanawiam co zrobic jak mi sie
> kiedys jeszcze zachce kupic sporta.
Kupisz nówkę? ;->>
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
76. Data: 2009-08-25 19:23:53
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Piotr May <p...@r...pl>
Kuczu pisze:
> Piotr May pisze:
>
>>> No i co bys z niej wywnioskowal ?
>>
>> duzo
>
> No ale co ? Tak konkretnie, po mesku. Bo slaba kompresja moze miec wiele
> przyczyn. Od zjebanych pierscieni, poprzez zjebane uszczelki, peknieta
> glowice, cylindry, dziure w tloku, przytarte tloki, podparte zawory po
> wyjarane gniazda zaworowe lub zle wkrecony manometr. Jedne przyczyny
> latwo usunac, drugie trudno.
Jakbym widzial slaba kompresje na poczatku to po prostu bym sie zaczal
mocno zastanawiac, a byc moze po prostu bym jej nie kupil?
Ona po prostu byla zajechana. A ze dupa ze mnie a nie fachowiec to nie
laczylem np polgodzinnego meczenia sprzeta zeby odpalil (w dwa tygodnie
po kupnie) na cieplym silniku, Jezdzilem od punktu A do punktu B -
dawalo rade, olej lecial z odmy, ale niby nie duzo, a huj yamahy tak
maja... (niby...) Kilka bardzo wczesnych objawow teraz mi mowi duzo,
wtedy mowilo mi nic.
No i tak naprawde pierwszy fachowiec od sportowych silnikow ktory ja
zobaczyl od razu powiedzial" 50 000 km? R1 ? leci olej? szybko
sprzedaj..." Powazniejsze badanie troche pozniej dokladnie potwierdzily
te slowa. Na szczescie nawinal sie rewelacyjny silnik przypadkiem...
(fachowiec = Fachowiec przez duze F, dawny scigant, obecnie serwisant
pewniej ekipy z MMP, znany bardzo dobrze w swiatku sportow motocyklowych
w Polsce - zeby nie bylo ze mowie o jakims "fachowcu)
Ja jak zawsze musze sie uczyc na bledach bo nikt kurwa wczesniej nie
wiedzial ze silniki R1 sa na 50 000 km przeznaczane....
--
piomay
www.piomay.riders.pl
-
77. Data: 2009-08-25 19:43:50
Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
Od: kocyk <k...@Z...pl>
marider wrote:
> ARO pisze:
>> Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał :
>>
>>> Sam zrobiłem kiedyś w sezonie 500 czy tam tysiąć kilometrów, nie
>>> wolno tak?
>>
>> Na FJucie w 3 sezony zrobilem niecale 15tys km, a bylem dwa razy na
>> Slowacji, raz w Bieszczadach, raz na Litwie.
>
> Fakt, FJta tez zrobilem ok 9 tys km w niecale 4 miesiace ale to byl moj
> rekord ktorego jeszcze nie pobilem na 2 kolkach. Srednio w sezonie
> nakrecam max po 6 tys (ostatnie dwa sezony zakonczylem po ok.3 tys km, w
> tym zrobilem tez jakies 2500km na razie).
>
> Kumpel w zeszlym sezonie zrobil cos kolo 100km (doslownie STO
> KILOMETROW). Takze nie mowcie ze sie nie da ;)
Wiesz, ja np mam kilka motocykli, i tak sie zlozylo, ze jednym z nich w
zeszlym sezonie zrobilem 0km.
K.14.
-
78. Data: 2009-08-26 11:44:16
Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>
Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h70b6f$363$6@news.onet.pl...
> BartekGSXF pisze:
>> Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>> news:h6tdjl$uub$1@news.onet.pl...
>
>>> gildor
>>> wdowiec... motocyklowo
>
>> Witam po urlopie.
>> Znaczy 9 poszla do ludzi?
>
> tak
http://allegro.pl/item722999481_kawasaki_zx_9r_zx9r_
zx9.html
A o tej mozesz cos powiedziec?
Czego szukac w 9 podczas kupna, na co zwracac uwage? Jakies konkretne
miejsca, dzwieki?
Jakis konkretny przedzial cenowy od ktorego nalezy zaczac szukanie?
pozdrawiam
Bartek
-
79. Data: 2009-08-26 11:55:54
Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
Od: Magic <m...@w...pl>
BartekGSXF pisze:
> Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:h70b6f$363$6@news.onet.pl...
>> BartekGSXF pisze:
>>> Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>>> news:h6tdjl$uub$1@news.onet.pl...
>>>> gildor
>>>> wdowiec... motocyklowo
>>> Witam po urlopie.
>>> Znaczy 9 poszla do ludzi?
>> tak
> http://allegro.pl/item722999481_kawasaki_zx_9r_zx9r_
zx9.html
> A o tej mozesz cos powiedziec?
> Czego szukac w 9 podczas kupna, na co zwracac uwage? Jakies konkretne
> miejsca, dzwieki?
Rama w okolicach główki, a konkretnie przepustu kabli w ramie. Lubi
pękać. Jeśli jest pospawana to spaw NIE MOŻE BYĆ szlifowany i ma być
ładny optycznie, bez grudek, purchli itp, czysty, ładny ścieg. Jak jest
dobrze pospawane to jest mocniejsze niż oryginał więc nie dyskwalifikuje
to motocykla z automatu.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
80. Data: 2009-08-26 12:51:46
Temat: Re: Przekrecanie licznikow
Od: Sztajfa <a...@w...pl>
> Sztajfa pisze:
>> Prawda jest taka ze w tym kraju wiekszosc przy transakcjach moto/auto chce
>> wydymac kupujacego.i to jest fakt.nic dodac nic ujac
>
> a kupujący sprzedającego. sprzedający ukrywa wady, a kupujący znalezione
> uwydatnia. zdrowe podejście do tynku, czyż nie? to jest biznes.
> a że kupujący stoi zwykle na tej bardziej straconej pozycji... cóż.
coz...........wiesz tak mozna sobie cóżować, póki osobiscie to kogos nie
dotyka.prawda jest taka ze 99% handlowcow chce oszukac i wcisnac kit.i to
moim zdaniem powinno byc karane surowo za ukrycie wad pojazdu np spawana
rama, po duzym dzwonie itd.jesli oczywiscie sprzedajacy to ukryl.