  • 31. Data: 2009-08-23 19:13:43
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "Henryk&Esmeralda" <> napisał w wiadomości

    > Sam sie zreszta przekonasz jak znajdziesz sobie kobiete...

    Dobre :)
    I raczej pokrywa sie z prawda.

    Widac ze kolega ma za wiele wolnego czasu.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

    Sprzedam
    http://www.motoklamoty.pl/index.php?autor=mr

  • 32. Data: 2009-08-23 22:46:02
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    ARO pisze:

    > Na FJucie w 3 sezony zrobilem niecale 15tys km, a bylem dwa razy na
    > Slowacji, raz w Bieszczadach, raz na Litwie.

    Fakt, FJta tez zrobilem ok 9 tys km w niecale 4 miesiace ale to byl moj
    rekord ktorego jeszcze nie pobilem na 2 kolkach. Srednio w sezonie
    nakrecam max po 6 tys (ostatnie dwa sezony zakonczylem po ok.3 tys km, w
    tym zrobilem tez jakies 2500km na razie).

    Kumpel w zeszlym sezonie zrobil cos kolo 100km (doslownie STO
    KILOMETROW). Takze nie mowcie ze sie nie da ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 33. Data: 2009-08-24 06:56:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > A wiesz ze sa samochody w ktorych wymiana swiec to dosyc skomplikowana
    > czynnosc ?

    o, ja złamałem klucz i złamałem świecę w palio.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 34. Data: 2009-08-24 06:59:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ivam pisze:
    > "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message
    >
    > Wiem, ale takich nie tykam;)

    > To inaczej spytam: czy zgodzilbys sie na taki sam pomiar (niewazne w
    > czym) w przypadku, gdybym zasponsorowal wyjazd do ASO... oczywiscie,
    > gdyby wszystko bylo ok, bo jakby bylo ponizej normy, to Ty bys placil?

    ja bym Ci nie zapłacił, czy raczej bym się nie zgodził. to Ty chcesz
    sprawdzić, czy kupujesz pojazd zgodny z Twoimi wymaganiami i Ty płacisz
    za test. pojadę z Tobą, ale Ty płacisz, nawet jak się okaże, że pojazd
    to padło, bo to Ty chcesz to wiedzieć.
    trochę się zagalopowałeś.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 35. Data: 2009-08-24 11:22:12
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Grzybol wrote:
    > Na tej grupie
    > drogi homoseksualisto jest grubo ponad połowę ludzi po studiach.

    > Niektórzy mają po kilka fakultetów. ja mam 2. I nie robi na nas
    > wrażenia pierdolenie jakiegoś obojnaka

    > Co Ty możesz wiedzieć o kobietach, biedny geju...

    ROTFL, wystarczy ci wykazać nieścisłości w twoim rozumowaniu i od razu
    rozpoczynasz obrażanie, niezły jesteś (nie potraktuj tego jako
    propozycję, jestem hetero).

    > Czy ja wogóle z Tobą dyskutuję?

    To z kim tak właściwie dyskutujesz? Dobrze ci Heniek napisał,
    wysnuwasz teorie o tym ile się jeździ na zasadzie: ja tyle jeżdżę to
    wszyscy tyle jeżdżą. Za to ja z moim jednym sezonem o przebiegu 500 km
    jestem niereprezentatywny. Stwierdzasz to ostatecznie i nieodwołalnie?
    Można się jeszcze kiedyś wypowiedzieć na tej grupie w temacie
    przebiegu czy mamy już dogmat stworzony przez ciebie?
    To co, na czym opierasz swoje teorie poza swoim licznikiem i ew.
    kolegów? Bo ja uważam, że przebiegi motocykli są bardzo zróżnicowane o
    czym świadczy fakt, że mogłem jednego sezonu przejeździć 500 km a
    drugiego 5000 km - jak widzisz generalnie jestem małoprzebiegowy, nie
    wiem ilu jest jeszcze takich jak ja ale nie interesuje mnie to, nie
    zgadzam się jednak z twoimi kategorycznymi twierdzeniami co do
    przebiegu bo uważam, że nie jesteś w stanie mieć takich danych bez
    badań statystycznych, których jak wszyscy wiemy - nie masz bo i skąd.
    Więc powiedz prawdę: wydaje ci się, że motocykle robią większe
    przebiegi, prawda?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 36. Data: 2009-08-24 11:25:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Dobrze ci Heniek napisał,

    Widzę, że się kochacie:-) Przeczytaj dokładnie o czym pisałem. I nie
    pierdol...

    --
    Grzybol

  • 37. Data: 2009-08-24 11:27:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    I tak, żebym nie zapomniał: jeździsz na motocyklu tyle ile piszesz. Nie masz
    żadnego doświadczenia. Robiąc takie przebiegi bliżej Ci do spacerowiczów, bo
    nawet rowerzyści więcej jeżdżą w sezonie, więc daruj sobie jakiekolwiek
    własne głosy w jakiejkolwiek dyskusji merytorycznej na temat jazdy
    motocyklem, czy też tematów technicznych. Chyba, że chcesz zapytać jak to
    się robi...

    --
    Grzybol

  • 38. Data: 2009-08-24 11:42:05
    Od: saj <z...@g...com>

    On 24 Sie, 13:27, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > własne głosy w jakiejkolwiek dyskusji merytorycznej na temat jazdy
    > motocyklem, czy też tematów technicznych. Chyba, że chcesz zapytać jak to

    To ja sie normalnie wlacze do flejma:

    a ile trzeba robic rocznie, zeby moc sie wypowiadac? Czy sa
    wspolczynniki ze wzgledu np. na drogi krajowe/lokalne/autostrady? po
    ile natomiast chodzi kilometr toru?

    Aha, i jak liczymy rok: kalendarzowo? czy od poczatku sezonu? Jaka
    poprawke do kilometrazu moga wprowadzic Ci, u ktorych snieg lezy
    miesiac dluzej?

    pzdr,
    saj

  • 39. Data: 2009-08-24 11:51:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "saj" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > To ja sie normalnie wlacze do flejma:

    Fajnie.

    > a ile trzeba robic rocznie, zeby moc sie wypowiadac?

    Na jaki temat? Ktoś kto robi rocznie 500 km jest ekspertem od techniki jazdy
    motocyklem? Zna się na stanie technicznym w taki sposób, że spojrzy i wie
    czy moto było tłuczone czy nie? Czy jest poskręcane z 3 czy z 5 sztuk>
    Chyba, że jest handlarzem, pracuje w serwisie motocyklowym lub jest
    pasjonatem, który składa motocykle a nie jeździ nimi. Ale takich jest
    niewielu. Wątek był o czymś innym. Jak zwykle na tej grupie, dzięki ludziom
    którzy zawsze chcą tylko dojebać innym, przekształca się w to co tu mamy.
    Teraz dołączyłeś Ty.

    > Czy sa wspolczynniki ze wzgledu np. na drogi krajowe/lokalne/autostrady?
    > po
    > ile natomiast chodzi kilometr toru?

    Sam rozumiesz co piszesz? Chyba nie bardzo...

    > Aha, i jak liczymy rok: kalendarzowo? czy od poczatku sezonu?

    Dojebując zapętłałeś się. Nie ma to żadnego znaczenia. Rok to rok.

    > Jaka
    > poprawke do kilometrazu moga wprowadzic Ci, u ktorych snieg lezy
    > miesiac dluzej?

    Saju, to jest tak: chcesz mi dojebać tak bardzo, że pomieszałeś się w
    zeznaniach. Zawsze w takich przypadkach dojebujący daje gorzej dupy od
    dojebywanego.

    --
    Grzybol

  • 40. Data: 2009-08-24 13:33:21
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    Ciesze sie ze jest takie zainteresowanie moim watkiem, ale dyskusja
    zaczyna przybierac poziom forum Onetu. Zagalopowalem sie z opinia ze
    kazdy sprzet ktory ma 20kkm na liczniku i 5-10lat jest przekrecany.
    Wkurwila mnie firma ktora przekreca uszkodzone liczniki. No ale coz,
    biznes to biznes. Sam zrobilem ok 25kkm w dwa sezony. Tyle ze motocykl
    byl moim srodkiem transportu, momentami juz rzygalem od jazdy (zaluje,
    ze musialem miec czasem takie obrzydzenie do motocykla). Dzieki za
    rzeczowe odpowiedzi i za te nierzeczowe tez troszke dziekuje ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba polujacy na VFR albo TT600R