  • Data: 2015-01-06 12:40:25
    Temat: Re: Przekładnia DSG za i przeciw
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-06 o 00:54, re pisze:

    >> Bo jeździsz jak dupa :-)
    >
    > Czasami tak.
    > ---
    > Ciągle :-)

    Nawet jeśli, to co z tego?
    Wystarczy mi w zupełności sprawna jazda.

    > No dobrze, może niektóre marki mają takie cudowne sprzęgła, ale nie
    > przeszkadza by akurat to takie nie było.

    Ono jest przeciętne, choć na dziś dzień jest to niezbadane.

    > Kiedyś tak samo się mówiło o samochodach z wtryskiem.
    > ---
    > Chcesz tyle samo czekać ? Blachy nie wytrzymają.

    Teraz (w ostatnich dziesięciu latach ) postęp techniczny
    rządzi się innymi nieco prawami, więc masz nieco racji:
    długo trzeba będzie czekać.
    Bardziej decydują księgowi
    niż inżynierowie a i tak w technice i przemyśle
    najczęściej do wymiany po latach jest elektronika
    a nie mechanika. Mechanikę można zepsuć niewłaściwym
    użytkowaniem, elektronika pada niejako samoistnie.

    > PS
    > Po co stawiasz spację przed znakiem zapytania?
    > To jakiś kod przekazu?
    > ---
    > Bo lubię :-)
    >
    > PS. A teraz możesz zapytać czemu daję smajleja :-)

    Smile jest jak najbardziej uprawnioną ikonografiką,
    a taka spacja zwykłym ortografem. Niektórzy robią takie błędy
    z niewiedzy, inni dorabiają do tego ideologię.
    Myślałem, że masz jakiś pomysł na wytłumaczenie, ale niewiedzę
    też rozumiem :-)