eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzekierowanie domowego Ery › Re: Przekierowanie domowego Ery
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przekierowanie domowego Ery
    Date: Tue, 17 Nov 2009 11:23:27 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <hdu13f$e34$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hdtlnt$isc$1@news.interia.pl>
    <a...@3...googlegroups.com>
    <hdtslr$qp7$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1258457007 14436 172.20.26.234 (17 Nov 2009 11:23:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Nov 2009 11:23:27 +0000 (UTC)
    X-User: wasa20
    X-Forwarded-For: 83.6.41.206
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:984647
    [ ukryj nagłówki ]

    jerzyn <d...@p...fm> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "joker77" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:a10da277-4872-4111-8c5d-5568db2233a5@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    > >Niestety albo i stety - pracownik podpisujący umowę zapomina,
    > >lub specjalnie nie pamięta aby poinformować klienta o domyślnie
    > >włączonych usługach.
    > >Nie każdy czyta regulaminy i inne takie nie potrzebne papierki
    > >- chcę mięć telefon i prosta możliwość odbierania tegoż.
    >
    > >Na drugi raz będziesz może pamiętał, o tym aby wyłączyć wszelkie
    > >przekierowania.
    >
    > Żeby było śmieszniej to ja sam poprosiłem o takie przekierowanie i mając
    > nadzieje ze te przekierowanie będzie działało na zasadzie, ze gdy brak
    > komórki w promieniu 500m, czyli zasięgu wirtualnego telefonu domowego od
    > miejsca zamieszkania, to włącza się przekierowanie na numer komórki. A
    > prawda wygląda tak ze że jak jesteś na parterze i musisz po telefon wejść na
    > pięterko to czas minął i "sru" przekierowanie, za które płacisz dodatkowo,
    > takie spryciule oni są :-))
    >
    >

    Poprosiłeś, "Mając nadzieję". Trzeba było się spytac jak to działa i wtedy
    podjąc decyzję. Nie możesz miec do nikogo pretensji, że miałeś błędne
    założenie, którego nie potwierdziłeś u operatora

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: