  • Data: 2009-11-17 18:59:30
    Temat: Re: Przekierowanie domowego Ery
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hdukdo$n83$1@news.onet.pl...

    > Przecież o to jest cała pyskówka,  fajnie niech naliczają, ale niech mi nie
    > nalicza jak siedzę w chałupie i nie zdążę dobiec
    >  do słuchawki.
    > Pozdrawiam

    Wyłącz przekierowanie "gdy nie odbierasz" lub zwiększ długość czasu
    do tego przekierowania.
    A z drugiej strony skąd oni mają wiedzieć, że Ty akurat "siedzisz w
    chałupie"
    i nie zdążasz dobiec do telefonu ? Zamówiłeś przekierowanie po np. 15
    s.
    (na komórkę) i je masz (gdy nie obierzesz w tym czasie).

    Ircys