  • 1. Data: 2011-01-26 00:44:27
    Temat: Przekierowania polaczen w prepaidzie.
    Od: "Kierowniczka z Zespolem ?" <k...@g...com>

    Ktory z operatorow na polskim rynku oferuje takie "zlozone" uslugi jak
    przekierowanie polaczen na inny numer (pomijam operatora z niskim
    merytorycznie BOK-iem czytaj Play) - ale oprocz Play, czy jest jeszcze
    jakis ?

    Czy jest operator Play, ktory udostepnia usluge ACR (pomijam Playa).

  • 2. Data: 2011-01-26 10:22:54
    Temat: Re: Przekierowania polaczen w prepaidzie.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Kierowniczka z Zespolem ?" <k...@g...com>
    napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > przekierowanie polaczen na inny numer (pomijam operatora z niskim
    > merytorycznie BOK-iem czytaj Play) - ale oprocz Play, czy jest jeszcze

    Era (Tak-Tak), Carrefour Mova, Polsat, Gadu Air

    > Czy jest operator Play, ktory udostepnia usluge ACR (pomijam Playa).

    No niestety. Jesli wykluczymy Playa, to operatora Play oferujacego ACR na
    pewno ni euswiadczysz - ani w prepaidzie ani w postpaidzie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-26 13:25:58
    Od: "Kierowniczka z Zespolem ?" <k...@g...com>

    On 26 Sty, 11:22, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kierowniczka z Zespolem ?" <k...@g...com>
    > napisal w wiadomoscinews:98763355-70dc-41d9-a997-967a6f1e2383@
    w29g2000vba.googlegroups.com...

    > Era (Tak-Tak), Carrefour Mova, Polsat, Gadu Air

    Pierwszy, drugi, trzeci - warunki złotówkowe niekorzystne.
    Gadu Air - byl by okej - ale odpowiedz z BOK
    "1. Obecnie nie mamy jeszcze usĹ'ugi umoĹĽliwiajÄ...cej przekierowanie
    rozmĂłw na dowolny numer."

    zatem wyglada na to ze trzeba starter za piatke kupic i sprawdzic.

    z carrefourem jest podobnie - Pan SDD mowi ze mozna, a np. FreeM klon
    kerfura - niestety nie da sie (a wg mnie ten sam system, ta sama
    platforma)

    dziekuje !

  • 4. Data: 2011-01-26 22:14:46
    Od: "Kierowniczka z Zespolem ?" <k...@g...com>

    Zwracam Panu Panie SDD honor, Gadu AIR oferuje przekierowanie
    polaczen.
    Cioty z BOK Gadu Air odpisaly ze nie oferuja. Kupilismy starter za
    piataka
    i przekierowania dzialaja - na podstawowa numeracje. Na wirtualnych
    opow
    nie specjalnie chce to dzialac. Dziwne.

  • 5. Data: 2011-01-26 23:33:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 23:14, Kierowniczka z Zespolem ? pisze:
> [...]
    > piataka
    > i przekierowania dzialaja - na podstawowa numeracje. Na wirtualnych

    Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz widzę
    w bilingu, że to jest płatne-za każde połączenie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-27 08:00:11
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/27/2011 12:33 AM, animka wrote:

    > Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz widzę
    > w bilingu, że to jest płatne-za każde połączenie.

    Dlaczego miałoby nie być? :>

    M.

  • 7. Data: 2011-01-27 08:47:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Jak sobie ustawiłam przekierowanie na inny numer telefonu to teraz widzę w
    >bilingu, że to jest płatne-za każde połączenie.

    Czyzbys w swej bezgranicznej glupocie sadzila, ze bedzie platne tylko co
    drugie polaczenie???

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-01-27 13:46:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-27 09:00, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Dlaczego miałoby nie być? :>

    Chodzi o to, że jak ktoś do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój
    inny numer to pobierane są za to opłaty.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-01-27 15:07:03
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" napisał:

    > Dlaczego miałoby nie być? :>

    AFAIK w dawnych abo Plusa przekierowanie na innego Plusa było za darmo.
    Wydaje mi się poza tym, że przekierowania wewnątrzsieciowe przynajmniej
    w przypadkach "bezwarunkowych" (wszystkie/wyłączony/poza zasięgiem)
    mogłyby być bezpłatne, bo nie angażuje kanałów radiowych dla sima
    przekierowującego.

    A w Gadułerze można ustawić darmowe przekierowania komórka-komunikator
    (oraz inne bajery, o których BOK zapewne również nie ma pojęcia :-))..

    Przemek

  • 10. Data: 2011-01-27 18:08:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-01-2011 14:46, animka napisał/a:
    > Chodzi o to, że jak ktoś do mnie dzwoni i jest przekierowanie na mój
    > inny numer to pobierane są za to opłaty.

    Cóż w tym dziwnego?
    Czytałaś kiedyś regulamin i pełny cennik dotyczący Twojego planu taryfowego?

    --
    Cz.