    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przejściówka z USB 3.0 na SD Card ?
    Date: Wed, 28 Dec 2016 23:29:01 +0100

    Tak czy inaczej dioda na froncie tunera nie pokazuje, czy tuner akurat nagrywa (a w
    sumie mogłaby np. migać), natomiast pokazuje to dioda migająca w pendrajwie (jeżeli
    pendrajw w ogóle ma diodę) i jest to bardzo przydatne do kontrolowania stanu tunera
    (np. jak tuner sie zawiesi po zakończeniu nagrania, to dioda na froncie tunera swieci
    na zielono, a dioda w pendrajwie w ogóle nie swieci).

    Skoro mówimy o przejsciówce SD-USB (lub USB-SD), to jak sie okazuje przydatna jest
    przejsciówka wyposażona w diodę ;-)

    Swoją drogą Wiwa HD100MC ma gniazdo kart SDHC (co było dla mnie kryterium zakupu),
    ale jak się po fakcie okazało nie umie na nie nagrywać, lecz jedynie z niego
    odtwarzać - a nagrywa tylko na wyjście USB.

    HDMI czy Scart nie mają tu znaczenia, Wiwa puszcza jednoczesnie sygnał na obydwa
    wyjscia, jak tuner po zakończeniu nagrania sie zawiesi to obraz (czy to na Scart czy
    to na HDMI) znika, a tuner nie wyłącza się (ani co najwazniejsze nie da rady włączyć
    obrazu).

    -----
    > Jak włączam tuner pilotem, LED zapala się natychmiast.
    > Gdy wyłączam, gaśnie z pewnym opóźnieniem kilku sekund, co jest pewnym
    utrudnieniem.