  • Data: 2016-11-14 16:12:15
    Temat: Re: Przejściówka SCART - HDMI.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli raczej gra nie warta świeczki, skoro konwerterem jest sam TV UHD (łykający
    composite z całkiem niezłym skutkiem)? Oglądanie DVD bardzo okazyjne, jak to w
    dzisiejszych czasach (jakość mniej więcej dobrego SD, gęsty strumień z niską
    kompresją, ale to jednak nie HD), jakąś klasyczną staroć sobie przypomnieć lub na
    komedię romantyczną koleżanki zaprosić ;-)

    Wejście Y-Pb-Pr w TV jest dla jakichś specjalizowanych kart graficznych / kamer video
    z epoki analogowej? Mam też takie wejścia (component) w monitorze Dell (1920x1200),
    ale jeszcze nie udało mi się skorzystać. Z kolei lapek ma wyjście s-Video, ale tu
    potrzebny byłby doktorat z wtyczkologii stosowanej (7 pin + kołek prowadzący).

    -----
    > nie wystarczy odpowiednio podłączyć kabelki we wtyczkach, musisz zaopatrzyć się w
    konwerter.