  • 21. Data: 2009-12-20 19:16:37
    Temat: Re: Przejściówka LPT na USB
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    ggs pisze:

    > Dla rozwiania watpliwosci:
    > http://www.prolific.com.tw/support/files/%5CIO%20Cab
    le%5CPL-2305%5CDoc%5CTest%20Report%5Ctr_PL2305_v1.2.
    pdf

    Heh, tam piszą że testowali na LaserJet 6P, a w okienku jest drukarka
    LaserJet 6L - widocznie to uniwersalny driver który pasuje do obu drukarek.

    Dziękuje za informacje.

    Pozdrawiam
    DFpawel

  • 22. Data: 2009-12-20 21:22:44
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Jwzw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A to dlaczego niby miałoby szybciej drukować?

    Dokładnie, zero różnicy czy LPT czy przejściówka USB-LPT czy Ethernet

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2009-12-20 21:31:45
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "DFpawel" <0...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Heh, tam piszą że testowali na LaserJet 6P, a w okienku jest drukarka
    > LaserJet 6L - widocznie to uniwersalny driver który pasuje do obu

    Ależ driver nic nie ma do rzeczy czy puści taka czy siaką
    Ma zapewnić port LPT ze spełnieniem wszelkich ich wymogów za pomoca swojej
    tam elektroniki.
    a Driver do drukarki to sobie już sam instalujesz i on ma to gdzieś czy LPT
    jest fizyczne czy wirtualne.
    Będzie w ustawieniach drukarka na Virtual printer port i tyle

    Jakbyś miał drukarke na USB i do tego szukał printserwer to obawy byłyby
    słuszne
    a tutaj, do takiego prehistorycznego gada jak 6L... szkoda czasu i nerwów.

    Tylko jakby drukowało pierwszy raz po właczeniu pierwszą kartke z
    "krzaczkami" a potem dopiero normalna to zainstaluj sterowniki od HP a nie
    na wbudowanych jedź
    Na mojej 6P czy bezpośrednio, czy przez USB czy Printserwer windows XP rbił
    taki numer.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2009-12-20 22:51:00
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Kolega pokazal tutaj kabel podlaczany do kabla z drukarki - takie cos by u
    mnie dzialalo.
    Ale jesli chce taki podlaczany bezposrednio do drukarki?
    Moze byc albo kabel usb albo printserver - tyle ze moja drukarka to HP
    LaserJet1100 a ona ma wyjscie w miniUSB :-/

    Sa takie cuda na takie wyjscie?

    Nie usmiecha mi sie to zaczepiac na koncu i tak niekrotkiego kabla...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 25. Data: 2009-12-20 23:16:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    DFpawel pisze:
> [...]
    pt_centronics_przejsciowka_f_vat.html

    > Fajnie, tylko ja mam HP LaserJet 6L - nie wiem czy to będzie działało
    > :/. Czy to jest ta sama drukarka co 6P? Kto jest tym producentem tej
    > przejściówki? Bo nawet nie podali na aukcji.

    Patrz na wtyczkę (czy taka sama jak w drukarce), czy się wepnie, a nie
    na drukarkę.

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-12-20 23:18:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Irokez pisze:

    > Producent chinczyk w garażu, mojej zresztą też.
    > HP 6P i 6L są z tego samego okresu
    > powinno działać bez problemu (ale glowy urwać za to sobie nie dam)

    Czyli na Lexmark nie będzie działało? Wtyczka nie wejdzie?

    --
    animka

  • 27. Data: 2009-12-20 23:20:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jwzw pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A to dlaczego niby miałoby szybciej drukować?

    Bo ten kabel byłby podłączony bezpośrednio do drukarki, a nie do wtyczki
    od drukarki (wtyczka we wtyczkę). Leży to na podłodze, kable długie.

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-12-20 23:23:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Irokez pisze:
    > Użytkownik "Jwzw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, zero różnicy czy LPT czy przejściówka USB-LPT czy Ethernet

    Czyli nie warto teraz kupować tej na allegro?
    W drukarce zmieniam port z LPT na Wirtualy Port dla drukarki na USB.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-12-20 23:25:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ggs pisze:

    > Mysle ze bez problemu pójdzie z 6L. Jasne , ze to jakis chinczyk a
    > elektronika zapewne na chipie Prolific PL-2305.
    > Drivery wbudowane w XP powinny wystarczyc , zainstaluje sie wirtualny port
    > LPT i tyle.

    A dlaczego nie Wirtualny port na USB? Bo przeciez o USB chodzi.

    > http://www.prolific.com.tw/eng/downloads.asp?ID=36 - notka na czerwono.
    >
    > Zreszta 4.99 + wysylka to nie majatek ;-)

    Tak.

    --
    animka

  • 30. Data: 2009-12-21 00:25:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
> [...]
    >
    > Sa takie cuda na takie wyjscie?
    >
    > Nie usmiecha mi sie to zaczepiac na koncu i tak niekrotkiego kabla...

    No podał przecież tutaj jeden kolega linka do takiego kabla (prosto do
    drukarki jak zrozumiałam).